پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
فيلم‌هايي از جمله «باغ‌هاي کندلوس»، «يک زندگي ساده»، «نهنگ آزاد 2»، «منظره شناور»، «دارا و ندار» و «حکايت دوستان» از تلويزيون پخش مي‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي شهر، متداول آخر هر هفته تعدادي فيلم‌هاي سينمايي روي آنتن تلويزيون مي‌رود. از اين فيلم‌ها كه پنجشنبه و جمعه (5 و 6 بهمن ماه) پخش مي‌شود مي‌توان به عناويني همچون « فساد دولتي»، «خورشيد»، «نهنگ آزاد 1»، «سارا کوچولو»، «به صرف شربت و شيريني»، «کوکي»، «نقطه آغاز»، «رايزن عشق»، «مدرسه پيرمردها»، «يا ما کاسي»، «جنت 2»، «قبر مشترک» ، «حرفه اي ها» ، «دروازه آتش» ، «باغ‌هاي کندلوس» ، «يک زندگي ساده»، «نهنگ آزاد 2»، «منظره شناور»، «دارا و ندار» ، «حکايت دوستان» ، «غلامرضا»، «فقط بيست» و «فريدون مهربان است» اشاره كرد.

 

فساد دولتي در شبكه يك

بر اساس اين گزارش، فيلم سينمايي «فساد دولتي» به کارگرداني کيو مننينگ، محصول سال 2010 آمريکا، پنج شنبه 5 بهمن ماه ساعت 23:15 از شبکه يک سيما پخش مي شود.

 

داستان فيلم با بازي مايکل مادسن و لي ميجرز از اين قرار است که: استنلي روهامبا پسر رئيس جمهور مامبر واقع در آفريقاي مرکزي در امريکا تحصيل مي کند. او در دوره کار آموزي به ستاد انتخابي يکي از سناتور هاي ايالت تگزاس معرفي مي شود و در آنجا متوجه اقدامات جان مورداير، سناتور آمريکايي، عليه کشورش مامبر و پدرش مي شود. پس تلاش مي کند با انتشار اطلاعات مور داير در وب سايت شخصي خود به بيان واقعيت هاي مربوط به کشورش در رابطه با روابط اقتصادي مستکبرانه و غير منصفانه پرداخته و سعي مي کند تا چهره حقيقي سياست مداران آمريکا را در مقابل کشورهاي مستضعف بر ملا سازد.

 

خورشيد از ابراهيم شيباني

فيلم تلويزيوني «خورشيد» به کارگرداني ابراهيم شيباني و تهيه کنندگي حسن کلامي جمعه 6 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه يک سيما روي آنتن مي رود.

 

در خلاصه داستان فيلم آمده: جواني بيست و سه (نريمان) براي ازدواج با دختر دلخواهش (خورشيد) نياز به چند ميليون پول دارد که هرچه سعي مي کند نمي تواند آن را فراهم کند. او درگير ماجراي قتل همسر صاحبکارش (جوانمرد) مي شود و در ازاي مبلغ پولي قتلي که در حقيقت دختر صاحبکارش انجام داده است را بر عهده مي گيرد، صاحبکار در ابتدا نمي تواند رضايت خانواده مقتول (گلي) را جلب کند و ماجراهايي مي‌آفريند امّا در نهايت ...

سارا همتي، ليلي باستاني و عرفان ابراهيمي در اين فيلم از توليدات سال 90 مرکز سيما فيلم ايفاي نقش کرده‌اند.

 

نهنگ آزاد 1 در سينما صبحانه

فيلم سينمايي «نهنگ آزاد 1» به کارگرداني سيمون وينسر و تهيه کنندگي لورن شولر دونرو جيني لئو، توگند، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبکه دو سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 1993 آمريکا و فرانسه آمده : يک مرد ماهيگير يک نهنگ جوان را از پدر و مادرش جدا کرده و به حوضچه اي مي آورد. در اين بين جيسي که مجبور به تميز کردن محوطه حوضچه شده است با نهنگ دوست شده و به او حقه هايي ياد مي دهد که مربي نهنگ ها قادر به آموزش آن نبوده است. در اين بين جيسي تلاش مي کند تا نهنگ را فراري دهد و بالاخره ....

جيسون جيمز ريچر، لوري پتي، جين اتکينسون در اين فيلم سينمايي بازي کرده اند.

 

سارا کوچولو كاري از كوارون

فيلم سينمايي « سارا کوچولو » به کارگرداني آلفونسو کوارون ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت.

داستان اين فيلم درباره دختري به نام سارا است که پدرش کاپيتان کشتي است و اکنون با شروع شدن جنگ مجبور است تا سارا را به مدرسه شبانه روزي برده تا در اين مدت در نبود پدر به تحصيل خود ادامه دهد. چند وقتي از رفتن سارا به مدرسه مي گذرد و او با بچه ها کاملاً ُاخت شده و با داستان هايي که برايشان تعريف مي‌کند، همه را مجذوب خود کرده است، تا اينکه در روز تولد سارا يکي از دوستان پدرش خبر کشته شدن پدر را به مدير مدرسه خانم مينچين مي رساند و خانم مينچين که خود را به خاطر مخارج جشن تولد متضرر ديده، با سارا برخورد تندي مي کند و او را به اتاق زير شيرواني انتقال مي دهد تا از آن به بعد خود را براي کار در مدرسه آمده کند.

ليزل متيوس، الينور برون و راستي شويمر در اين فيلم محصول سال 1995 آمريکا به تهيه کنندگي مارک جانسون ساخته شده است.

 

به صرف شربت و شيريني در سينما جام جم

فيلم تلويزيوني «به صرف شربت و شيريني» ‌به تهيه كنندگي محمدرضا شفيعي و كارگرداني هادي مقدم‌دوست، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 21 از برنامه « سينما جام جم » روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

عباس غزالي، نفيسه روشن، عزت الله مهرآوران و فرهاد شريفي به عنوان بازيگران اصلي در اين فيلم از توليدات سال 90 شبكه دو سيما ايفاي نقش کرده اند.

در خلاصه داستان فيلم آمده: اميد و فيروزه با هم به يک تئاتر رفته اند، به نام «به صرف شربت و شيريني» داستان تاثيرگذار آن تئاتر روي فيروزه اثري جدي مي گذارد. فيروزه هم مانند زن و شوهر آن تئاتر تصميم مي‌گيرد که يک عروسي ساده و ارزان بگيرد و براي بقيه پول هايشان که قرار است اضافه بيايد تصميم هاي خيرخواهانه ديگري مي گيرد، اما اميد که روحياتش شبيه روحيات فيروزه نيست از اين تصميم مي ترسد. او مي‌ترسد مورد سرزنش و ملامت ديگران قرار بگيرد، فيروزه با اين تصميم پيش مي رود در حالي که اميد سعي مي کند او را ... .

 

کوکي محصولي از چك

فيلم سينمايي «کوکي» جمعه 6 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبکه دو سيما روي آنتن مي رود.

فيلم در مورد دنياي خيالي کودکان براي عروسک هاست. آندورا يک خرس عروسکي کوچک دارد که مادرش به خاطر اينکه کهنه شده آن را دور مي ريزد. آندورا آرزو مي کند که بلايي سر عروسکش نيايد. دعا و يا آرزوي او باعث مي شود زماني که غلطکي در حال له کردن زباله ها مي باشد، خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار کند. او به دنياي عروسک هاي کهنه و يا ساخته شده با زباله مي رود و در آنجا وقتي تصميم مي گيرد تا با دشمن دوستانش بجنگد تبديل به قهرمان مي شود. خرس در عين حال تلاش مي کند تا نزد آندورا برگردد که ....

فيلم سينمايي «کوکي» محصول سال 2010 جمهوري چک، به کارگرداني يان سوراک و تهيه کنندگي اريک آبراهام ساخته شده است.

 

نقطه آغاز با حضور مهدي سلوکي

فيلم سينمايي « نقطه آغاز » به کارگرداني علي عطشاني و تهيه کنندگي سيد محسن طباطبائي پور ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما روي آنتن خواهد رفت .

داستان فيلم با بازي مهدي سلوکي، مهدي فقيه، مهران رجبي و محمدعلي مياندار از اين قرار است که : با فوت شدن استاد آقاميرزا منبت کاري در اصفهان اختلافي بين وارثان به وجود مي آيد. آنان در پي راه اندازي دوباره کارگاه هستند که وارثان جديدي از راه مي رسند ... .

« نقطه آغاز » از توليدات سال 90 مرکز سيما فيلم در ژانر حادثه اي ساخته شده است.

  

رايزن عشق با حضور دوباره لعيا زنگنه و حسن جوهرچي كنار هم

فيلم تلويزيوني «رايزن عشق» جمعه 6 بهمن ماه ساعت 21 در قالب « سينما جام جم » روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

در اين فيلم به كارگرداني جواد افشار و تهيه كنندگي حميد آخوندي و عليرضا جلالي خواهيد ديد: امير حسين رايزن فرهنگي ايران در يکي از کشورهاست که مهشيد نيز از آشنايان سابق او در آن کشور مشغول به کار است. مهشيد با جلب اعتماد خانواده اميرحسين سعي در کسب اطلاعات محرمانه از او دارد، ولي ....

 

مدرسه پير مردها از دو

فيلم سينمايي «مدرسه پير مردها» جمعه 6 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم با بازي سعيد پورصميمي، اکبر عبدي، مهدي فتحي و به کارگرداني علي سجادي حسيني آمده: پسرهاي آقاي پاك نهاد مؤسس مدرسه ناشنوايان به بهانه اين كه پدر به خارج از كشور رفته است، مي خواهند ساختمان قديمي مدرسه را خراب كنند و جاي آن پاساژ بنا كنند. نوه پيشكار آقاي پاك نهاد برحسب تصادف در مي يابد كه او برخلاف گفته پسرانش در جايي نگهداري مي شود كه به نظر مي رسد كه مدرسه پيرمردها باشد. فسقلي با پنهان شدن در اتومبيل پسرهاي پاك نهاد سر از يك آسايشگاه سالمندان در مي آورد. فسقلي با كمك پيرمردان ساكن آسايشگاه و سرآشپز آنجا تصميم به نجات ...

 

فيلمي از فرانسوي‌ها

فيلم سينمايي « ياماکاسي » با بازي ويليام بلز و شوبل دين ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سيما بازپخش مي شود.

در اين فيلم به کارگرداني آريل زي تون وژولين سري خواهيد ديد: گروهي از جوانان که مهارت آکروباتيک دارند براي نجات جان دوستشان که نياز به پيوند قلب دارد، دست به سرقت از خانه شهردار منطقه مي زنند. ولي در حين سرقت به اسراري از فساد او پي مي برند و ....

فيلم سينمايي « ياماکاسي » محصول سال 2001 فرانسه در ژانر حادثه اي و پليسي ساخته شده است.

 

جنت 2 درباره قاچاق اسلحه

فيلم سينمايي « جنت 2 » به کارگرداني کوريال دشموخ و تهيه کنندگيماهيش بي هات ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 19 ازشبکه سه سيما پخش مي شود.

در اين فيلم با بازي ويرن باسويا و مانيش چودهاري محصول سال 2012 هند خواهيد ديد: مرد جواني به نام سونو که قاچاق اسلحه انجام مي دهد . توسط پليسي به نام راگو مامور مي شود تا بزرگترين قاچاقچي خريد و فروش اسلحه را که به نام هنگل است به دام اندازد . چندي بعد سونو به دکتر جواني به نام جان وي علاقمند مي شود و به خود قول مي دهد تا ديگر سمت کارهاي خلاف نرود . آن دو با هم ازدواج مي کنند و جان وي به او مي گويد که پدرش براي ديدن آنها به نزدشان مي آيد . او ناگهان متوجه مي شود که پدر جان وي همان هنگل است و سعي مي کند تا ... .

 

قبر مشترک روي شبكه سه

فيلم سينمايي « قبر مشترک » به کارگرداني رضا درگزي جمعه 6 بهمن ماه ساعت10:30 از شبکـه سه سيما بازپخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : زن و مردي مي خواهند علي رغم سن بالا از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده نصف مايملک شوهرش به نام او شود. درگيري آنها بالا مي گيرد. آقا سيف اله به شخصي بدهي دارد که تصميم مي گيرد با دادن سند قبري که قبلاً خريده طلبکار را راضي کند.

حميد لولائي و مريم امير جلالي در فيلم سينمايي « قبرمشترک » بازي کرده اند .

 

حرفه اي‌ها با حضور داريوش فرهنگ

فيلم تلويزيوني « حرفه اي ها » با بازي داريوش فرهنگ، حنانه شهشهاني، گيتي ساعتچي و مجيد جوزاني ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

در اين فيلم به کارگرداني پوران درخشنده خواهيد ديد: يک شرکت هرمي کاملاٌ حرفه اي در تهران راه اندازي مي شود که گردانندگان اصلي آن ( که تحت لواي اين شرکت کلاهبرداري هاي عمده انجام مي دادند ) مدير شرکت و دستيار حرفه اي اوست. بعد از چندي دستيار او با ايجاد يک مسئله احساسي به او رو دست مي‌زند. به اين ترتيب که دختري را به عنوان دختر مدير که از وجود او بي اطلاع بوده به او معرفي مي کند و با همدستي آن دختر کلاهبرداري بزرگ از شرکت انجام مي شود و خيلي زود زندگي اقتصادي مدير نابود مي‌شود و به علت ورشکستگي و بدهکاري به زندان مي افتد . همزمان پيش از رفتن به زندان مي فهمد که قضيه داشتن يک دختر يک فريب بزرگ بوده ، لذا بعد از آزادي از زندان به سراغ همسر سابق خود مي رود و متوجه مي شود که ... .

فيلم تلويزيوني « حرفه اي ها » محصول سال 1388 در ژانر پليسي ، اجتماعي و شهر ساخته شده است.

 

دروازه آتش اثري از آلمان

فيلم سينمايي «دروازه آتش» با بازي گونر جرج و کورينا هارفوخ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه چهار سيما بازپخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : ساندرا که رياست کميته سلاح را در آلمان بر عهده دارد. مورد سوء قصد قرار مي‌گيرد. هري گوا که از دوستان قديمي اوست و مامور حفظ جان ساندر مي باشد در طي اين سوء قصد به سوي مردي که قصد شليک گلوله را دارد ، شليک مي کند و باعث مرگ او مي شود . اين پرونده ابعاد گسترده تري مي يابد و آنها با يک گروه مافياي اسلحه برخورد مي کنند و حالا ساندرا و محافظش با احتياط تمام اين پرونده را پيگيري کنند. زيرا ...

فيلم سينمايي «دروازه آتش» محصول سال 1972 آلمان ، توسط کاسپار هليد باخ کارگرداني شده است.

 

باغ‌هاي کندلوس در شبكه چهار مي‌درخشد

فيلم سينمايي «باغ‌هاي کندلوس» به کارگرداني ايرج کريمي و با بازي محمدرضا فروتن، خزر معصومي، بهناز جعفري، شاهرخ فروتنيان و مسعود كرامتي ، محصول سال 1383 سينماي ايران ، جمعه 5 بهمن ماه ساعت 12 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم به تهيه کنندگي عليرضا شجاع نوري آمده : بيژن که سال ها در خارج از کشور زندگي مي کرده، به ايران برمي گردد و دوستانش علي و سعيد با ديدن او، به ياد دوستان قديمي و از دنيا رفته شان کاوه و آبان مي افتند که زوج اهل هنر و عاشقي بودند و در افجه در خانه اي ييلاقي زندگي مي کردند. آبان که براي گذران زندگي، از همان اوايل نقاشي را رها کرد و کارمند بانک شد، فهميد که سرطان دارد و بيماري اش پيشرفت هم کرده است. او شدت بيماري اش را از کاوه پنهان کرد و اتفاقاً کاوه زودتر از او از دنيا رفت. حالا سال‌ها گذشته و علي و سعيد ديگر يادشان نمي آيد که زماني آن ها هم همسران شان را دوست داشتند اما حالا آنها از زندگي مشترکشان راضي نيستند و ... .

 

يک زندگي ساده در سينما چهار

فيلم سينمايي «يک زندگي ساده » به کارگرداني آن هويي و با بازي اندي لائو، ديني ايپ، پال چون و فولي وانگ ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سينما4 » از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

در خلاصه داستان محصول سال 2011 هنگ کنگ فيلم آمده : چانگ چون چاوو، پس از 60 سال خدمتکاري در 4 نسل از خاندان ليانگ، تصميم مي گيرد خود را بازنشسته کند. از اين رو به درخواست خود به خانه سالمندان منتقل شده و سعي مي کند با همسالانش خو بگيرد، که در نهايت نيز با شرايط موجود اين امر امکان پذير نمي شود. او به کمک راجر نوه يکي از دوستانش، از خانه سالمندان به خانه خود منتقل شده در عين بازنشستگي با دوستانش مراوده مي نمايد و سرانجام ... .

 

نهنگ آزاد 2 به کارگرداني دي وايت اچ ليتل

فيلم سينمايي « نهنگ آزاد 2 » به کارگرداني دي وايت اچ ليتل و با بازي جيسون جيمز ريچتر، مايكل مدسن و فرانسيس كاپرا ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 1995 فرانسه وآمريكا از اين قرار است که : جسي پس از اينكه سعي كرد نهنگي به نام ويلي را وارد آب هاي آزاد نمايد ، اين بار سه سال بعد از اين ماجراها مي خواهد جلوي كشتار نهنگ ها را بگيرد.

 

منظره شناور از تهران

فيلم سينمايي « منظره شناور » به کارگرداني ميوست لاي ، 40 دقيقه با مداد روز جمعه 6 بهمن ماه از شبکه تهران بازپخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم محصول سال 2003 چين آمده : مان زني است كه پس از مرگ شوهرش سم براي يافتن محل نقاشي كه او آن را به تصوير كشيده و آرزوي ديدن آن را داشته به سرزمين مادري او و جايي كه او كودكيش را گذرانده مي رود. يكي از اقوام سم به نام تانگ به او اتاقي اجاره مي دهد و مان به تانگ قول مي دهد در آرايشگاه او كار كند به شرط اينكه او هم در عوض در پيدا كردن محل نقاشي به او كمك كند. مان و تانگ نمي توانند محل نقاشي را بيابند و تانگ از ست كه يك پستچي محلي است مي خواهد كه... .

 

دارا و ندار كاري از مسعود ده نمكي

فيلم تلويزيوني « دارا و ندار » به کارگرداني مسعود ده نمكي ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 13 از شبکه تهران پخش مي شود.

داستان فيلم با نقش آفريني بازيگراني همچون نفيسه روشن ، بهنوش بختياري و فتحعلي اويسي از اين قرار است که : تيمور گلچين مرد مسن ، خودخواه و ثروتمنديست که تمامي دارائيش را فروخته و در امر ساختمان سازي در دبي سرمايه گذاري کرده و براي هميشه به آنجا مي رود.در مسير فرودگاه او با حاجي فيروزي برخورد لفظي پيدا مي کند و حاجي فيروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار مي گويد. در دبي تيمور به طور غير منتظره اي با عوارض بحران اقتصادي جهاني مواجه مي شود و مي فهمد شريک ايراني اش فرار کرده است و....

 

فيلم‌هايي كه روي آنتن شما مي‌رود

فيلم تلويزيوني « حکايت دوستان » به کارگرداني غلامرضا صفايي تبريزي و تهيه کنندگي اکبر آزمند ، پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.

« حکايت دوستان » روايت چند دوست قديمي است که پس از سال ها يکديگر را پيدا کرده اند و با زندگي جديد هم آشنا مي شوند.

آرش تاج، منوچهر والي زاده ، محمد رضا نوروزي، رضا تبريزي، محمد ابهري و زري برومند در اين فيلم از توليدات سال جاري صدا و سيماي مرکز البرز در ژانر اجتماعي و خانوادگي بازي کرده اند.


فيلم تلويزيوني « غلامرضا » با بازي ميثم عبادي ، مرتضي اسماعيلي، يعقوب صباحي، شيوا خسرو مهر، حسين جاني بيگ ، رامونا شاه و منوچهر عليپور ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده : غلامرضا به عنوان اولين گزينه استان براي اردوي انتخابي تيم ملي کشتي نوجوانان انتخاب شده است. پدر مجيد در حين کار دچار جراحت شديدي مي شود و غلامرضا علاوه بر تمرينات سخت کشتي براي تامين نياز خانواده مجبور به کارگري مي شود. جلال حريف غلامرضا است ، اما در برابر او حرف زيادي براي گفتن ندارد، براي همين ....

فيلم تلويزيوني « غلامرضا » به کارگرداني هاشم علياني مقدم و تهيه کنندگي روح الله اميري از توليدات سال جاري صدا و سيماي مرکز همدان است.

 

فقط بيست با حضور مسعود کرامتي


فيلم تلويزيوني «فقط بيست» به کارگرداني مسعود کرامتي و تهيه کنندگي داوود قچاق ، جمعه 6 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش مي شود .

داستان اين فيلم با بازي محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمي ، حميدرضا دلاوري و شهرام قاعدي از اين قرار است که : پدرخانواده اي ادعا دارد که اجدادش رياضي دان بوده اند و حالا بچه هايش نيز بايد رياضي دان بشوند و در اين راه از هيچ تلاشي کوتاهي نمي کند تا رياضي پسرش، رحيم خوب شود. تا اينکه رحيم يک عينک پيدا مي کند و با گذاشتن اين عينک بر چشمانش دگرگون شده و شبيه انيشتن مي شود.

 

فريدون مهربان است از شبكه قرآن

فيلم تلويزيوني « فريدون مهربان است » به کارگرداني حميد نعمت‏الله و تهيه کنندگي محمدرضا شفيعي جمعه 6 بهمن ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.

درخلاصه داستان فيلم با بازي حسن پورشيرازي، محمدرضا هدايتي، آشا محرابي، علي سليماني آمده : فريدون مدت‏هاست از زندگي دلسرد شده است تا اينکه با زن کارگري آشنا مي‏شود.

 

فيلم هايي كه به شـبـکـه نمـايـش مي‌رود

فيلم هاي سينمايي ، تلويزيوني و انيميشن « گره آخر » ، « رامکال ( قسمت 6 )» ، « عسل » ، « شب شکن » ، « آدمکش » و « اولين خون » پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي رود.



فيلم هاي سينمايي ، تلويزيوني و انيميشن « شب زده » ، « رامکال ( قسمت 7 )» ،« ويزون تله » ، «معامله‌گر»، « شورعشق » و « تله مرگ » ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 روز جمعه 6 بهمن ماه از شبکه نمايش پخش مي شود .




نظر شما