چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
گزارش شهر از فيلم‌هاي سيما در ولادت پيامبر/
فيلم‌هاي سينمايي كه ويژه سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) روي آنتن سيما مي‌رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگي شهر، همزمان با فرارسيدن سالروز ولادت باسعادت پيامبر مهر و رحمت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) فيلم‌هاي سينمايي «نيش» ، «پنگوئن هاي آقاي پاپر»، «دخترشيريني فروش» ،«جنجال بزرگ» ، «کيش و مات»، «من و اسب آبي»، «عاشقي با اعمال شاقه »، «ما خونه نيستيم»، « پناه بر خدا » ،« به من نگو دزد » سه شنبه 10 بهمن ماه از شبکه هاي سيما روي آنتن مي رود.

 

فيلم «نيش» به کارگرداني مجيد صالحي و تهيه کنندگي محمدرضا تخت کشيان، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش مي شود.

 

داستان فيلم از اين قرار است که رضا و بهادر که در زندان با يکديگر هم بند هستند، آزاد مي شوند . بهادر خودش را فرد بي گناهي نشان مي دهد که به طور اتفاقي در زندان افتاده است، امّا بر خلاف آن رضا با رفتارهايش سعي دارد خودش را دزدي حرفه اي و سابقه دار معرفي کند . رضا ، بهادر را به خانه خودش مي برد و او را در جريان نقشه سرقت از يک عتيقه فروشي قرار مي دهد . آنها شبانه عتيقه ها را....


جواد عزتي، مصطفي راد ، کيانوش گرامي، فاطمه شکري و عباس محبوب در اين فيلم از توليدات سال جاري گروه مجموعه فيلم هاي تلويزيوني شبکه يک سيما نقش آفريني کرده اند.

 

پنگوئن‌هاي آقاي پاپر از شبكه دو

 

فيلم سينمايي «پنگوئن هاي آقاي پاپر» به کارگرداني مارک واترز و تهيه کنندگي جان ديويس ، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سيما روي آنتن مي رود.

 

جيم کَري و کارلا گوگينو در اين فيلم محصول سال2011 امريکا به عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش کرده‌اند.

 

داستان در مورد شش پنگوئني است که مردي به نام پاپِر از پدرش به ارث برده است. آقاي پاپر يک تاجر جوان است که از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه خوبي ندارد. او که به خانه جديدي نقل مکان کرده است  نامه اي از پدرش دريافت مي کند که در آن نامه او صاحب شش پنگوئن شده است، پاپر از اين ارثيه پدري خوشحال نيست و پنگوئن ها براي او دردسر ساز هستند، روزي ....


دختر شيريني فروش بازهم نوستالژي مي‌آفريند

  

فيلم سينمايي «دختر شيريني فروش» ‌به تهيه كنندگي مجيد و حميد مدرسي ، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 21 روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

     

داستان اين فيلم به کارگرداني و نويسندگي ايرج طهماسب درباره ازدواج پردردسر يک دختر جنجالي و يک پسر ساده است که به دليل مخالفت شديد پدر پسر و مادر دختر ازدواجشان بيست سال به تاخير مي افتد و هر بار به بهانه هاي مختلف مراسم عقد و عروسي شان به هم مي خورد.

   

فاطمه معتمد آريا، ايرج طهماسب، ثريا قاسمي، حميد جلبي، قاسم زارع، يوسف تيموري، سعيد پيردوست، محسن قاضي مرادي و فرحناز منافي ظاهر از جمله بازيگراني بودند که دراين فيلم در ژانر اجتماعي وکمدي بازي کرده اند.

  

جنجال بزرگ با حضور اكبر عبدي

     

فيلم سينمايي «جنجال بزرگ» به کارگرداني سياوش شاکري و تهيه کنندگي علي صادقي، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 9:45 از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

   

در خلاصه داستان فيلم آمده كه کت مردي به سرقت مي رود . سارق نمي داند که لاي آسترکت ، چکي گرانبها پنهان است . کت دست به دست به فروش مي رسد تا به يک بازيگر نمايش هاي سياه بازي مي رسد . از سوي ديگر صاحب کت همراه جمعي از جمله ماموران ، در پي يافتن کت هستند.

    

اکبر عبدي، رضا کرم رضايي و علي ثابت در اين فيلم به عنوان بازيگران اصلي بازي کرده اند.

   

کيش و مات با بازي حميد گودرزي و الناز شاكر دوست

  

فيلم سينمايي «کيش و مات» با بازي حميد گودرزي، الناز شاکردوست و علي صادقي، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي شود.

   

«کيش و مات» به کارگرداني و تهيه کنندگي جمشيد حيدري داستان جواني به نام بهروز است که دست به هر کاري مي زند، شکست مي خورد. بهروز به جاي اينکه دليل ناکامي هايش را بيابد، فکر مي کند آدم بدشانسي است و چون بدشانسي هايش تداوم مي يابد، دست به خودکشي مي زند، اما ....


فيلم سينمايي «من و اسب آبي» با بازي باد اسپنسرو ترنس هيل، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما پخش مي شود.

   

در اين فيلم، تام و دوست قديمي اش در يک شهر کوچک آفريقايي زندگي مي کنند. آنها متوجه مي شوند يک باند تبهکار مشغول شکار و قاچاق حيوانات در حال انقراض آفريقايي هستند. اين باند تبهکار براي مقاصد خود دست به هر کاري از جمله قتل ، شکار ، تخريب و غيره مي زنند. تام و دوست قديمي اش تصميم مي گيرند.

فيلم سينمايي « من و اسب آبي » محصول سال 1979 ايتاليا ، توسط ايتالو زينگارلي کارگرداني شده است.

    

عاشقي با اعمال شاقه

 

فيلم تلويزيوني «عاشقي با اعمال شاقه» به کارگرداني حسام حميدي، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي شود.

 

داستان فيلم با نقش آفريني بازيگراني همچون يوسف تيموري، ارژنگ امير فضلي، يوسف صيادي و احمد پورمخبر از اين قرار است که پسر جوان ثروتمندي به قصد تفريح به شمال سفر مي کند و در آنجا عاشق دختر صاحب رستوراني مي شود. پسر از پي اين دلدادگي در رستوران مشغول به کار مي شود.

 

ما خونه نيستيم كاري از شاهد احمد لو

 

فيلم تلويزيوني «ما خونه نيستيم» به کارگرداني شاهد احمد لو و تهيه کنندگي جمال گلي ، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش مي شود.

 

داستان فيلم با بازي عليرضا خمسه ، فاطمه گودرزي، اشکان اشتياق و نعيمه نظام دوست از اين قرار است که: نوروز خان که به تازگي مغازه باتري سازي اش را فروخته و پول آن را از دست داده است، از طرف خانواده خصوصا همسرش آفتاب خانم مورد سرزنش واقع مي شود. خانواده براي فرار از پذيرايي مهمانان در ايام نوروز تصميم مي گيرند که به همه بگويند که به مسافرت شمال مي روند که ....

 

فيلم تلويزيوني «پناه بر خدا» به کارگرداني و تهيه کنندگي حسين عامري ، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روي آنتن مي رود.

 

داستان فيلم با بازي حسين فرضي زاده ، بهارک صالح نيا ، باقر صحرارودي و عليرضا اسيوند درباره دوقلوهاي طيبه و فرامرز است كه درحال به دنيا آمدن اند و فرامرز که در خانه باجناقش منوچهر مستاجر است ، به تلاش بيشتر براي تامين هزينه خانواده دست مي زند. روزي فرامرز با پيرمردي متمول و تنها به نام جلال بزرگي روبرو مي شود که دچار ناراحتي قلبي است و او را به بيمارستان مي رساند، اما بر اثر غفلت او کيف پيرمرد سرقت مي‌شود و فرامرز در مظان اتهام قرار مي گيرد.

اين فيلم از توليدات سال جاري مرکز سمنان در ژانر خانوادگي و اجتماعي توليد شده است.

 

به من نگو دزد با بازي بهنوش بختياري

 

فيلم سينمايي « به من نگو دزد » به کارگرداني عباس مراديان ، سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش مي شود.

   

داستان اين فيلم بازي شهرام قائدي ، بهنوش بختياري ، رابعه اسکويي و رامين ناصر نصير از اين قرار است که يک روانشناس معتقد است دارويي اختراع کرده که رفتار انسان ها را عوض مي کند. برادرش از مسئولين زندان است و براي آزمايش دارو به دنبال داوطلب مي گردد .جواني که در حال گذراندن دوره محکوميتش است از فرصت استفاده مي کند و پس از استفاده از دارو که هيچ تاثيري نداشته خود را فردي موجه و قابل اعتماد نشان مي دهد و از زندان آزاد مي شود.

 

فيلم‌هاي شبكه نمايش

 

فيلم‌هاي «زيرخاکي» ، «رامکال (قسمت 11)» ، «لئون و مکس» ، «گردباد يخي» ، «ميراث» و «اثر پروانه اي 1» سه شنبه 10 بهمن ماه ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.




نظر شما