شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۹۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 20 از نصب 22 چراغ راهنمايي و رانندگي خورشيدي و مرمت چراغ هاي راهنمايي فرسوده در تقاطع هاي پرتردد اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عليرضا اسفرايني نژاد با اشاره به اين خبر گفت: به منظور ساماندهي و كنترل بهتر آمد و شد وسايل نقليه در بزرگراه ها و معابر اصلي، 22 چراغ راهنمايي و رانندگي خورشيدي در تقاطع هاي پرتردد اين منطقه نصب شد. اسفرايني نژاد با اشاره به اهميت ارتقاء ضريب ايمني محورهاي ارتباطي و منتهي به حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) خاطرنشان كرد:‌ بلوار دستواره مقابل مترو جوانمرد قصاب، شهيد غيبي تقاطع پورسليماني و شهدا، فدائيان اسلام تقاطع پروين اعتصامي، رجايي تقاطع سيزده آبان، شهرزاد تقاطع فرهنگ، پروين اعتصامي تقاطع شهادت و ميدان معلم از جمله محل هايي هستند كه به چراغ راهنمايي و رانندگي تجهيز شده اند.
وي اين المان ترافيكي را يكي از مهمترين عناصر در ترافيك تقاطعات درون شهري و دومين هدايت گر راه، بعد از پليس راهنمايي برشمرد و تصريح كرد:‌ در حال حاضر 600 فانوس چراغ راهنمايي و رانندگي در سطح منطقه 20 فعال است كه به منظور ارائه خدمات بهتر و جلوگيري از نواقص تجهيزات فني به صورت شبانه روزي بازنگري و مرمت مي شوند.
.

نظر شما