پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۰۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
در آستانه سال جديد صورت مي گيرد:
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 20 از آماده سازي معابر و محورهاي مواصلاتي حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و توقف صدور مجوزهاي حفاري در اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، ابراهيم بابازاده با اشاره به اين مطلب گفت: به منظور سهولت تردد شهروندان و بهسازي سيماي عمومي شهر حفاري هاي سطح منطقه ساماندهي مي شود و هيچگونه مجوز حفاري براي شركت هاي خدماتي و پيمانكاري صادر نمي شود.

بابازاده به آمادگي اين منطقه براي استقبال نوروز 92 اشاره كرد و اظهار داشت: اجراي طرح ممنوعيت عمليات حفاري از 15 اسفند ماه آغاز مي شود و تا 15 فروردين 92 ادامه دارد.

وي به اتمام مرحله دوم اقدامات عمراني طرح استقبال از نوروز 92 اشاره كرد و اظهار داشت: در قالب اين طرح تاكنون نيازهاي عمراني معابر اصلي و پيرامون حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) از جمله خيابان هاي فدائيان اسلام، شهيد رجايي، امين آباد، ورامين، زکرياي رازي، شهيد غيوري، کميل، امام حسين(ع)، ميدان نارنج، ورودي شرقي حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و روستاهاي اسلام آباد، زمان آباد، غني آباد و تقي آباد رفع شده است و اين روند همچنان ادامه دارد.

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 20 محوريت طرح استقبال از نوروز 92 را ارتقاي نگهداشت شهر برشمرد و يادآور شد: با توجه به اينکه در شناسايي و بررسي هاي اوليه پيام هاي 137 و 1888 شهروندان لحاظ شده است با نهايي شدن اقدامات عمراني اين طرح، شاهد کاهش پيام هاي شهروندي و افزايش رضايتمندي شهروندان خواهيم بود.

 

 

نظر شما