جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۶۰۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
به همت شهرداري منطقه 19 و با حضور چشمگير شهروندان انجام شد
معاون اجتماعي و فرهنگي 19 از مشارکت فعال شهروندان جنوب تهران در مراسم جمع آوري کمک هاي مردمي بوستان ولايت به مناسبت فرارسيدن نوروز و حمايت از نيازمندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي هدف از اجراي اين برنامه را اكرام ايتام، كمك به خانواده هاي نيازمند و آزادي زندانيان غير عمد برشمرد و عنوان كرد:  مردم خيرخواه منطقه با حمايت هاي مالي و معنوي خود در مراسم نيکوکاري و گلريزان حمايت خود را نيازمندان در آستانه فصل همدلي اعلام کردند.

جوادي افزود: در مراسم برگزار شده حدود 6 ميليون تومان كمك نقدي و غير نقدي جمع آوري و به نيازمندان اهداء شد. همچنين در راستاي استقبال از فصل همدلي  با مشاركت كميته خيرين منطقه به بيش از 50 خانوار سبد كالا و ارزاق اهدا مي شود.

وي در ادامه اهداي بيش از 30 جهيزيه رايگان يا ارزان به زوج هاي جوان، توزيع بسته ارزاق در طي سال و حمايتهاي مالي از خانواده هاي محروم و بي بضاعت را از جمله فعاليتهاي كميته خيرين منطقه 19 برشمرد و ادامه داد: شهرداري منطقه 19 در راستاي اجراي طرح ازدواج آسان  با احداث و بهره برداري از تالارهاي ياس تا كنون به بيش از 80 زوج جوان خدمات رايگان و ارزان ارائه كرده است.  

مراسم جشن نيکوکاري و گلريزان با مشاركت كميته امداد امام خميني (ره)  كميته خيرين منطقه 19و ستاد ديه كشور در سالن ورزشگاه شهداي خاني آباد بوستان ولايت برگزار شد و در آن جمعي از مديران ارشد شهرداري منطقه 19، رؤساي كميته امداد خميني ، مسئولان آموزش و پرورش منطقه 19 و برخي از كارشناسان سازمان رفاه و خدمات اجتماعي حضور داشتند که برنامه هنري شاد و مفرحي توسط هنرمندان محبوب صدا و سيما در آن به اجرا درآمد.

نظر شما