جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۰
کد خبر: ۶۰۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱
کلاه قرمزي در نوروز امسال به همراه سوپراستارها از جمله مهناز افشار و رضا عطاران مهمان خانه هاي ايراني ها مي شود.

به گزارش شهر و به نقل از فارس، علي‌رغم تائيد و تکذيب‌هاي بسيار درباره ساختن سري جديد «کلاه قرمزي» براي نوروز 92 و مواجه اين سريال با مشکلات مالي، سرانجام اخبار مربوط به کليد خوردن اين سريال اعلام شد.

 

بنا بر اين گزارش، تصويربرداري اين مجموعه تلويزيوني به کارگرداني ايرج طهماسب و حميد جبلي دقيقا در همان زمان تائيد و تکذيب‌هاي پياپي کليد خورده بود و گروه مشغول تصويربرداري بودند. تا به حال نيز چند قسمت از اين مجموعه با حضور ستارگان سينما نظير «مهناز افشار» ضبط شده است.

 

همچنين رضا عطاران از جمله افرادي است که گروه سازنده با او وارد مذاکره شده‌اند اما او هنوز جلوي دوربين نرفته است.

 

از جمله موارد قابل توجه ديگر انتشار اولين عکس از اين سريال پر مخاطب است که در آن خبري از دو عروسک محبوب «جيگر» و «آقاي همساده» نيست.

 



 

سال گذشته خبر حذف جيگر از اين مجموعه به يکي از اخبار داغ تبديل شد و با واکنش‌هاي بسياري همراه شد. «علي زارعان» مدير گروه کودک و نوجوان شبکه دو در گفت‌وگو با فارس اين موضوع را تکذيب و عنوان کرد که در سري جديد هم حتما اين عروسک حضور خواهد داشت.

 

بر اساس اين گزارش، از جمله اقدامات ديگر سازندگان مجموعه «کلاه قرمزي» راه‌اندازي کلوپ هواداران اين عروسک محبوب است تا اخبار اين پروژه به طور رسمي از اين سايت به علاقه‌مندان منتقل شود.

 

عوامل اصلي «کلاه قرمزي» عبارتند از: نويسندگان: حميد جبلي، مشاور هنري: حبيب رضايي، کارگردان تلويزيوني: ميثم مولايي، طراح صحنه: مجيد ميرفخرايي، مدير توليد: علي قائم مقامي، طراح لباس: ژاله آنت، صداگذاري: علي ابوالصدق، صدابردار: بابک اخوان، گريم: مهرداد ميرکياني، عطاخاني، مدير تصويربرداري: فرشيد رسولي،‌ مدير فني: بهزاد عطاخاني.



نظر شما