چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۰۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
مبلمان شهري ايستگاه هاي متروي شهرري و جوانمرد قصاب در راستاي اجراي طرح استقبال از نوروز92، از سوي شهرداري منطقه 20 نوسازي شد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، داود دانشور رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه با اشاره به اين مطلب گفت: با توجه به موقعيت مذهبي و تاريخي شهرري، در ايام نوروز 92 اين منطقه ميزبان حجم بالايي از مسافران نوروزي و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) است كه به منظور زيباسازي و بهبود سيماي عمومي شهر و در راستاي اجراي طرح استقبال از نوروز 92 ، مبلمان شهري ايستگاه هاي متروي شهرري و جوانمرد قصاب نوسازي شده است.

دانشور به اجراي بيش از 20 عنوان برنامه در قالب زيباسازي نماهاي شهري همزمان با روزهاي پاياني سال اشاره كرد و اظهار داشت: اجراي 4 هزار مترمربع نقاشي ديواري در معابر اصلي و مبادي ورودي، تعويض مبلمان شهري بلوار شهيد مدرس و بوستان هاي سطح منطقه، اجراي نقاشي ديواري با تكنيك كاشي شكسته، اجراي طرح نقش برجسته با استفاده از بتن و رنگ آميزي 3 هزار و 50 مترمربع از مبلمان شهري و 322 هزار متر طول جداول از جمله اين اقدامات است.

وي تصريح كرد: هفت سفره هفت سين در ميادين اصلي منطقه 20 گسترده مي شود و بيش از 4 هزار مترمربع از فضاهاي تبليغات محيطي اين منطقه به پيام هاي تبريك و عبارات تحويل سال نو اختصاص  خواهد يافت.


نظر شما