چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۰۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
ويژه برنامه نوروزي شبكه دو بازهم با حضور احسان عليخاني از امشب شروع مي‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شبکه دو سيما، اين برنامه به سفارش گروه اجتماعي ست و از آيتم‌هاي متفاوت آن مي توان به پخش مستندهايي از مناطق زلزله زده ورزقان و مشهد مقدس اشاره کرد.

 

همچنين در راستاي تاکيد بر حاکميت جمهوري اسلامي ايران بر جزاير سه گانه خليج فارس و نشان دادن جريان زندگي در اين مناطق، مستندي از مسافرت دو زوج هنرمند ايراني به جزاير قشم ابوموسي و بندر هرمز از اين برنامه پخش خواهد شد.

 

در جريان اين برنامه مستندي از سفر هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور به منطقه زلزله زده ورزقان به نمايش گذاشته مي شود، در اين مستند هنرمندان و ورزشکاران علاوه بر گپ و گفت با ساکنان اين مناطق هداياي نيز به آن ها اهدا مي کنند.

 

بر اساس اعلام گروه اجتماعي شبکه دو از ديگر آيتم هاي ثابت اين برنامه مي توان به عيادت از هنرمندان پيشکسوت اشاره کرد. اين اقدام به منظور تکريم مقام پيشکستوتان و احياي سنت قديمي صله رحم در سال جديد صورت مي گيرد.

 

اين برنامه همچنين مستندي از سفر آرميتا، دختر شهيد داريوش رضايي نژاد، از شهداي هسته اي کشور و مادرش به مشهد مقدس را روي آنتن تلويزيون مي برد.

 

«دو نيمه سيب» همچنين به معرفي برترين چهره هاي ورزشي، فرهنگي، هنري و مردمي سال 91 و مرور مهمترين رخدادهاي اين سال مي پردازد.

 

از اين رويدادهاي مهم مي توان به گپ و گفت با تيم پزشکي پيوند دست اشاره کرد، رخدادي که سال 91 در فهرست افتخارات علمي جمهوري اسلامي ايران ثبت شده است.

 

پخش «دو نيمه سيب» امشب از ساعت 23 و 30 دقيقه آغاز مي‌شود و تا ساعت يک بامداد ادامه خواهد داشت و طي روزهاي يکشنبه و دوشنبه نيز اين برنامه ادامه پيدا خواهد کرد.

 

روز سه‌شنبه در شب سال تحويل اين برنامه از ساعت 23 آغاز و تا سه بامداد ادامه پيدا مي‌کند. زمان پخش اين برنامه در روز سال تحويل نيز از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح تا چهار بعد از ظهر اعلام شده است.

نظر شما