جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
شهردار منطقه 20 از حضور گسترده مسافران نوروزي و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) در محل هاي اسكان مسافران در ايام نوروز 92 خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، عظيم بابايي با اشاره به اينكه پيش از آغاز سال جديد پيش بيني حضور گسترده شهروندان تهراني و هم ميهنان ايراني در ايام تعطيلات نوروزي در منطقه 20 و شهرري مي شد ، براي ايجاد تسهيلات براي مسافران ،محلهاي ويژه اي براي اسكان مسافران تجهيز شد ، افزود: ورزشگاه سلمان فارسي و 6مدرسه اين منطقه، براي اسكان مسافران نوروزي و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) آماده سازي و تجهيز شده است.

 

بابايي با بيان اينكه با توجه به استقبال مسافران نوروزي تعداد 36 چادر در محوطه داخلي ورزشگاه سلمان فارسي براي اسكان آنان اختصاص داده شده است خاطر نشان كرد: تا كنون 350 خانواده و تعداد 3450 نفر از اين محل استفاده كرده اند كه با شروع ايام فاطميه و زيارت حرم حضرت عبدالعظيم حسني ( ع ) و آرامگاه بي بي شهربانو ، حضور مسافران نوروزي در محل هاي اسكان بيشتر شده است.

 

وي با اشاره به اينكه كليه خدمات رفاهي براي خانواده ها در اين مكان ها تامين شده است افزود: به منظور غني سازي اوقات فراغت مسافران ايستگاه ورزشي و فرهنگي با برگزاري ورزش صبحگاهي و مسابقات نقاشي براي خانواده ها و كودكان و نوجوانان در محلهاي اسكان نوروزي برپا شده است.

 

شهردار منطقه 20 به استقبال خوب مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) از جايگاه هاي اسكان نوروزي اشاره كرد و اظهار داشت: پيش بيني مي شود تا 15 فروردين روزانه 40 خانوار و در مجموع 750 خانواده صرفاً در اسكان نوروزي ورزشگاه سلمان فارسي مستقر شوند.

 

وي به اهميت راهنمايي مسافران نوروزي اشاره كرد و اظهار داشت: به منظور رفع سردرگمي مسافران نوروزي 6 جايگاه اطلاع رساني با همكاري اعضاء خانه شهرياران جوان در ميادين اصلي و مبادي ورودي منطقه فعال است گفت: ميدان نماز، ميدان هادي ساعي، ميدان حرم حضرت عبدالعظيم(ع) و ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظيم(ع) محل برپايي ايستگاه هاي راهنمايي مسافران نوروزي است.

 

بابايي به زائرپذيري منطقه 20 اشاره كرد و اظهار داشت: در ايستگاه هاي مورد اشاره بروشورهاي ري شناسي ، نقشه و نشريه راهنماي مراكز گردشگري تهران به منظور اطلاع رساني و جلوگيري از سردرگمي آنان توزيع مي شود.

نظر شما