شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
شهرداري منطقه 20 تهران با اجراي طرح هايي همچون نقاشي ديواري، آذين بندي، سفره هفت سين، آبنماها، فرش گل، نصب مبلمان شهري و رنگ آميزي تمامي المان هاي شهري در معابر اصلي و مبادي ورودي منطقه پذيراي مهمانان نوروزي شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه20 ، اصغر عطائي با اشاره به موقعيت مذهبي و تاريخي اين منطقه گفت: به منظور فراهم كردن محيطي آراسته و مرتبط با حال و هواي نوروز براي مسافران نوروزي و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) مديريت شهري اقدام به اجراي 8 سفره هفت سين، 2هزار و 500 مترمربع نقاشي ديواري، نصب 7 مورد حجم نوري ، 14 آبنما و آذين بندي و نورپردازي در معابر اصلي، پرتردد و مبادي ورودي اين منطقه كرده است.

عطائي به نصب 247 مورد مبلمان شهري در سطح منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: با اجراي طرح استقبال از نوروز 92 و به منظور رفاه حال مسافران نوروزي، 16 مجموعه بازي كودكان و بدنسازي در بوستان هايي همچون گلشهر، شهيد فتاحي، بسيج، شورا، فرهنگيان و جنوب حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) نيز نصب شده است.

 

وي ايجاد فرش گل بالغ بر 5 هزار مترمربع و توزيع يك هزار و 225 گلدان به خانواده معظم شهدا را از ديگر اقدامات مديريت شهري برشمرد و تصريح كرد: تبليغات محيطي فرهنگي در قالب تبريك سال نو و پيام هاي شهروندي با حجم عمليات يك هزار و 933 مترمربع در قالب 300 لمپوست، 70 پرتابل ، 34 بيلبورد و 10 مورد فلكسي پل هاي عابر پياده در سطح منطقه انجام شده است.

 

قائم مقام شهردار منطقه 20 به بازسازي و ترميم آبنماي ميدان حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) با حجم 75 مترمربع اشاره كرد و گفت: بازپيرايي بوستان هاي سطح منطقه از جمله دانش، ايثار، مدرس، جانبازان و ايجاد شبكه روشنايي بوستان شهيد مدرس و احداث سرويس بهداشتي پرتابل در 3 موقعيت از ديگر اقدامات مديريت شهري بوده است.

 

گفتني است 6 پايگاه اطلاع رساني مسافران نوروزي و 7 محل براي اسكان آنان در نظر گرفته شده است كه تاكنون با استقبال گسترده اي از مهمانان و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) روبرو بوده است و همچنان تا پايان تعطيلات استمرار دارد.

نظر شما