جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۱۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي:
نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرري در جريان بازديد از پروژه امتداد بزرگراه امام علي(ع) در منطقه 20 كه با حضور شهردار و قائم مقام شهرداري منطقه 20 انجام شد بر اهميت اين پروژه و اثر بخشي آن از لحاظ اقتصادي و توليد ثروت در جنوب تهران تاكيد كرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، حجت الاسلام و المسلمين سيد علي شاهچراغي به همراه شهردار و قائم مقام منطقه 20 از دو قطعه نهايي پروژه امتداد بزرگراه امام علي(ع) در اين منطقه بازديد كرد و گفت: امتداد بزرگراه امام علي (ع) در شهر تهران كار عظيمي است كه خير و بركت آن نه تنها براي مردم شهر تهران بلكه به كل كشور مي رسد و به دور از ترافيك درون شهري تهران به راحتي مي توانند از شمالي ترين ترين نقطه پايتخت به جنوبي ترين نقطه آن عزيمت كنند.

 

حجت الاسلام شاهچراغي با اشاره به ارادت و علاقه وافر شهروندان تهراني به مقام بزرگوار عبدالعظيم حسني(ع) و موانعي همچون دوري مسير و ترافيك شهري تصريح كرد: فراهم شدن امكانات خوب شهري نظير بهره برداري از امتداد بزرگراه امام علي(ع)، احداث خط 6 متروي تهران در دولت آباد و امتداد آن به ضلع جنوب اين حرم شريف، نويدي براي مردم شهر تهران است كه موجب دسترسي آسان آنها به اين مكان مقدس مي شود.

 

نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرري اجراي طرح هاي مذكور را افتخاري براي شناساندن قدمت شهرري و تاريخ كشورمان برشمرد و خاطرنشان كرد: شهرري از نظر تاريخي و مذهبي مورد توجه و بازديد گردشگران خارجي و داخلي است كه افزايش راه هاي دسترسي موجب توسعه اقتصادي و توليد ثروت در آن مي شود.

 

شهردار منطقه 20 تهران نيز در حاشيه اين بازديدگفت: بهره برداري از پروژه امتداد بزرگراه امام علي(ع) در اين منطقه با 6 كيلومتر مسير، موجب رشد 50 درصدي شبكه بزرگراهي اين منطقه مي شود.

 

بابايي با اشاره به اينكه عمليات عمراني اين بزرگراه رو به پايان است خاطرنشان كرد: تمهيدات لازم براي كاهش بار تحميلي به شرق منطقه كه با بهره برداري از اين بزرگراه ايجاد مي شود در نظر گرفته شده كه اتصال بزرگراه امام علي(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و توسعه شبكه معابر شهري منتهي به اين بزرگراه از جمله آن است.

نظر شما