سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۱۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
در آستانه بيست و چهارمين سالگرد امام راحل(ره) اعلام شد:
شهردار منطقه 20 تهران از تمهيدات پيش بيني شده و تعبيه امکانات مورد نياز زائران در ضلع شرق مصلي مصطفي خميني به منظور برگزاري هرچه باشکوهتر مراسم در سالروز امام راحل(ره) خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، عظيم بابايي با اشاره به اين مطلب گفت: برپايي ايستگاه هاي فرهنگي، بهسازي فضاي سبز، استقرار سرويس بهداشتي پرتابل، پاکسازي و زيباسازي نماهاي شهري، کاشت درخت و درختچه، بهسازي روکش آسفالت و ايمن سازي ترافيکي از جمله اقداماتي است که در ضلع شرق مصلي مصطفي خميني از سوي مديريت شهري منطقه 20 آغاز شده است.

بابايي تصريح کرد: علاوه بر اينکه خدمات فرهنگي، رفاهي و خدماتي به زائرين در در حرم مطهر امام راحل(ره) ارائه مي شود بوستان هاي اطراف حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ره) نيز براي استقرار چادرهاي اسکان موقت زائران در نظر گرفته شده است.

وي در پايان افزود: ايمن سازي مسيرهاي دسترسي به حرم مطهر امام خميني(ره) که شامل بزرگراه امام علي(ع)، جاده قم و بزرگراه شهيد رجايي در منطقه 20 است با رعايت اصول استاندارد و فني انجام شده و زائران با امنيت کامل مي توانند با عبور از اين منطقه جنوبي به حرم مطهر امام راحل (ره) دسترسي بيابند.

نظر شما