پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي در بيانيه‌اي اعلام کرد
شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن دعوت از ملت براي حضور در انتخابات اعلام کرد: هر رأي ايراني در ?? خرداد، سيلي محکم بر استکبار جهاني، مشتي بر دهان ياوه‌گويان و مهر تأييد بر انقلاب اسلامي است.

به گزارش شهر نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، اين سازمان در آستانه انتخابات 24 خرداد، روز خلق حماسه بزرگ سياسي، با صدور بيانيه‌اي، ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و هميشه در صحنه ايران اسلامي به منظور حضور در پاي صندوق‌هاي اخذ رأي از همه اقشار، گروه‌ها و طوايف مختلف و وفادار به انقلاب اسلامي خواست تا با حضور گسترده، پرشور، انقلابي و آگاهانه خود، در انتخابات 24 خرداد و انتخاب نامزد اصلح بار ديگر به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رأي آري داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي و انديشه‌هاي تابناک حضرت امام خميني (رحمه‌الله عليه) مهر تأييدي دوباره زنند.


در بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي که در آستانه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا صادر شده است، آمده است:




شرکت تک ‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر اينکه يک حق طبيعي، قانوني، تکليفي اجتماعي و ملي است، بلکه يک وظيفه شرعي اسلامي و الهي است که بر عهده تمام واجدان شرايط رأي دادن است.




پيروزي در امر برگزاري موفقيت‌آميز، پرشور و گسترده انتخابات موفقيت براي نظام و شکست در آن، شکست نظام و کشور است و از اين منظر حفاظت و حراست از آن بر همه مردم از واجبات مهم و فرايض اساسي است.




حضور پرشور طيف‌هاي گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علايق و سلايق گوناگون در کنار يکديگر و در صفوف به هم پيوسته انتخابات در سراسر کشور و حتي در کنسولگري‌هاي خارج از کشور حکايت از وحدت و اتحاد و همدلي ملي و انسجام اسلامي براي پيشرفت و آباداني و برقراري عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.




هر يک رأي ايراني، يک سيلي محکم بر استکبار جهاني و مشتي بر دهان ياوه گويان است.




اين روزها شاهد طراحي‌هاي پيچيده و خطرناک و نقشه‌هاي شوم نظام سلطه به سرکردگي مثلث شوم استکبار جهاني آمريکا، انگليس و صهيونيسم بين‌الملل در غبارآلود کردن فضاي شفاف انتخابات و کم‌اهميت جلوه دادن انتخابات در ايران و آزاد و قانوني و مردمي نبودن آن هستند تا از اين طريق، ميزان مشارکت عمومي را در تعيين سرنوشت کشور کاهش داده و نيروي واقعي و پشتوان? عظيم مردمي و حقيقي، را که از راه مشروع و قانوني تعيين ميزان و درصد مشارکت در انتخابات معلوم مي‌شود، از کشور و نظام سلب کرده و توان و قدرت چانه‌زني ايران را در عرصه‌هاي ملي و بين المللي نيز کاسته و از الگو شدن ايران با مدل حکومتي ديني و اسلام سياسي در جهان و همچنين گسترش امواج بيداري انقلاب اسلامي به ويژه در کشورهاي مسلمان و تازه قيام کرده جلوگيري کنند.




در اين چند ماه اخير به ويژه هر چه به جمعه انتخابات نزديک‌تر مي‌شويم، رسانه‌هاي استکباري و بنگاه‌هاي خبرپراکني و شايعه‌ساز و غول‌هاي رسانه‌اي غربي امپرياليسم و نظام سرمايه‌داري فاسد با تمام توان خود مي‌کوشند تا با سياه‌نمايي و وارونه‌ نشان‌دادن واقعيات و حقايق نظام جمهوري اسلامي ايران و ارائه تحليل‌هاي غلط و موذيانه و القائات شوم توأم با تهديد و ارعاب، تمام تلاش خود را براي کم‌اثر کردن انتخابات در ايران که نشانه اقتدار ملي است، انجام داده، اما زهي خيال باطل که امت اسلامي ايران متحد و يکپارچه حول محور ولايت فقيه، اين حصن حصين و ستون خيمه‌گاه انقلاب اسلامي، سال‌هاي سال است که نشان‌ داده است در صحنه تعيين سرنوشت، حضوري آگاهانه، گسترده و مقتدرانه داشته و از اين هياهوها به دل هراسي راه نمي‌دهد.




به حول قوه الهي و اتکال به نيروي لايزال حضرت احديت، مردم قهرمان ايران اسلامي، انتخابات 24 خرداد را به خلق حماسه عظيم سياسي و ملي بدل کرده و آن را به عنوان نقطه طلايي و درخشاني در کارنامه افتخارات غرورآفرين ملي ايران و در خاطر مردم جهان به يادگار مي گذارد و به عنوان لکه ننگي بر پيشاني مکار و حيله‌گر استکباري نظام سلطه حک خواهد کرد.




مردم آگاه، بصير و هميشه در صحنه ايران اسلامي با بررسي صحيح و دقيق ملاک‌هاي اصولي و معيارها و شاخص‌هاي مطرح‌شده از سوي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در شناخت نامزد اصلح خواهند کوشيد و به فردي که معتقد و متدين به اسلام و انقلاب اسلامي، ارزش‌ها، قانون اساسي و بنيان اصل مترقي ولايت فقيه، کارآمد، شجاع در برابر زياده‌خواهان و دشمنان اسلام، پايدار روي اصول و گفتمان انقلاب اسلامي، دلسوز، مردمي و به دور از هرگونه فساد و رانت و اشرافي‌گري، داراي روحيه جهادي و مقاوم در برابر فشارها و تحريم‌هاي خارجي نظام استکبار جهاني باشد، رأي خواهد داد.




در پايان اين بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ضمن دعوت گسترده از عموم مردم با همه سلايق و علايق مختلف و گروه‌هاي سياسي وفادار به انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن، مي‌خواهد تا با حضوري بي‌بديل و باشکوه خود در پاي صندوق هاي اخذ رأي، ضمن خلق حماسه عظيم سياسي و حماسه حضور و همدلي و اتحاد ملي، با لبيک به نداي مقام معظم رهبري ، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، با آرمان‌هاي والاي انقلاب، نظام جمهوري اسلامي ايران و شهداي گلگون کفن تجديد ميثاق کنند.

نظر شما