شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
شهردار منطقه 20 تهران از اتصال بزرگراه امام علي(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) به منظور توسعه شبكه ارتباطي منتهي به اين حرم شريف خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 تهران، عظيم بابايي با اشاره به اين خبر گفت: به منظور سهولت دسترسي شهروندان از بزرگراه امام علي(ع) به حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) احداث معبري به طول 400 وعرض 40 متر از بزرگراه شهيد آويني به ضلع جنوب حرم در دستور كار مديريت شهري قرار گرفته است.

بابايي افزايش دسترسي هاي همسطح بزرگراه امام علي(ع) در اين منطقه و كاهش بار ترافيكي محدوده شمال و جنوب شهرري را از مهمترين اهداف اين طرح برشمرد و خاطرنشان كرد: به زودي آزادسازي و تملك حدود 5 هكتار املاك معارض در مسير مورد اشاره به پايان مي رسد و پروژه وارد فاز اجرايي مي شود.

شهردار منطقه 20 تهران كاهش بارترافيكي خيابان فدائيان اسلام و بزرگراه هاي شهيد رجايي و شهيد كريمي را از پيامدهاي مثبت بهره برداري از بزرگراه امام علي(ع) عنوان كرد و افزود: به منظور ايجاد دسترسي اين بزرگراه به جاده ورامين، پروژه احداث رمپ و لوپ پل عبدالرحمن صوفي نيز به زودي اجرا مي شود.




نظر شما