جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
صدا و سیمای جمهوری اسلامی در شب‌های قدر با پخش برنامه‌هایی از حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حرم امام خمینی(ره) این شب‌های پرفضیلت را گرامی می‌دارد.

به گزارش شهر، سیمای جمهوری اسلامی ایران طبق روال هر سال در شب‌های قدر برنامه عزاداری از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌کند.

براساس اعلام سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه شب های قدر به شرح ذیل است:

شبکه اول سیما در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌های خود را از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش می‌کند.

شبکه دو سیما برنامه شب نوزدهم و بیست‌و‌یکم را در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و شب بیست و سوم را از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (س) پخش می‌کند.

شبکه سه سیما نیز شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم در حسینیه همدانی‌ها واقع در تهران برنامه‌های عر=زاداری را پخش می‌کند.

شبکه چهار سیما شب نوزدهم در حرم مطهر حضرت امام (ره)، شب بیست و یکم در مسجد دانشگاه تهران و شب بیست و سوم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برنامه پخش می‌کند.

شبکه تهران سیما شب نوزدهم در مصلی تهران، شب بیست و یکم در حرم مطهر امامزاده صالح (ع) و شب بیست و سوم در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برنامه دارد.

شبکه قرآن و معارف سیما شب نوزدهم در مسجد مقدس جمکران، شب بیست و یکم در مسجد جامع گرگان و شب بیست و سوم در مهدیه تهران برنامه‌های خود را پخش می‌کند.

شبکه جام جم نیز شب نوزدهم در حرم مطهر امام رضا(ع)، شب بیست و یکم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (س) و شب بیست و سوم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) پخش می‌شود.

برچسب ها: شب قدر ، تلویزیون
نظر شما