چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
در تماشاخانه ایرانشهر مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه عکس "شهر آسمان" با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری امروز شنبه 12 مرداد در تالار شماره یک تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، نمایشگاه دومین مسابقه عکس "شهر آسمان" با توجه به اهمیت بزرگداشت ماه مبارک رمضان از اول مردادماه در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان افتتاح شد و روز شنبه 12 مرداد در اختتامیه این مسابقه هنری، برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

سازمان زیبا سازی شهر تهران، با توجه به اهمیت بزرگداشت فضاهای معنوی و روحانی ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای فرهنگ بصری شهروندان تهرانی و استفاده از خلاقیت هنرمندان عکاس و ایجاد گذرگاه‌های هنری در ماه رمضان اقدام به برگزاری دومین مسابقه «عکسهای شهر آسمان» کرد. در این مسابقه عکس، موضوعاتی همچون استقبال از این ماه پربرکت، غبارروبی از مساجد، مناسبت‌های مذهبی از جمله شهادت حضرت علی علیه‌السلام و میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، رؤیت ماه، عید فطر و مراسم لیالی قدر و آداب و مراسم محلی افطاری و... مورد توجه قرار گرفت و از هنرمندان عکاس دعوت به عمل آمد تا آثار پیشنهادی خود را برای طراحی و نصب در فضای شهری به این سازمان ارسال کنند.

مراسم اختتامیه مسابقه عکس "شهر آسمان"  شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ از ساعت ۱۹ با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در تماشاخانه ایرانشهر واقع در بوستان هنرمندان، خیابان ایرانشهر برگزار می شود و برگزیدگان این رویداد هنری  معرفی خواهند شد. لازم به یادآوری است نمایشگاه مسابقه عکس "شهر آسمان" این روزها در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان میزبان علاقمندان است.
نظر شما