جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
خانه فرهنگ امیرکبیر با حضور 300 دانش آموزان برگزار می کند
با هدف تامین برنامه های فراغتی مفید برای دانش آموزان و هدایت استعدادها و توانایی های آنان ، یک دوره مسابقه رباتیک از سوی خانه فرهنگ امیرکبیر ، با حضور نوجوانان علاقمند در محل بوستان چیتگر برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، در این مسابقه بیش از 300 دانش آموز ساکن در غرب پایتخت از مناطق 5 ، 21 و 22 حضور خواهند داشت و و پس از رقابت در دورشته ربات های فوتبالیست و جنگجو ، جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
خانه فرهنگ امیرکبیر این مسابقه  را با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی آریامک و شهرداری ناحیه 2 منطقه 22 در سالن چند منظوره پارک چیتگر برگزار می کند.
این برنامه روز پنج شنبه 24 مرداد از ساعت 9 تا 13 به نشانی بوستان چیتگر ، در شماره یک ، میدان سرو ، سالن چند منظوره چیتگر میزبان علاقمندان است.
گفتنی است کارگاه های آموزشی رباتیک با کادر آموزشی مجرب در خانه فرهنگ امیر کبیر برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه ها می توانند به نشانی شهرک گلستان (شهرک راه آهن)، بلوار امیرکبیر، انتهای بلوار کاج ، سروستان یازدهم، شماره ۶، خانه فرهنگ امیرکبیر مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 44728017 و 44728018 تماس بگیرند.
 
 
نظر شما