جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۶۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
به همت باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری
باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران در یازدهمین نشست کانون ادبی زمستان، میزبان «لیلا کردبچه»، «حمیدرضا شکارسری»، «سید احمد نادمی» و «آرش شفاعی» خواهد بود.
به گزارش شهر ، در این نشست که با حضور «بهروز یاسمی» کارشناس مجری و اعضای کانون ادبی زمستان برگزار می شود، کتاب شعر «کلاغمرگی» اثر  لیلا کردبچه  با حضور منتقدین «حمیدرضا شکارسری»، «سید احمد نادمی» و «آرش شفاعی» نقد می شود.  

«لیلا کردبچه» شاعر برگزيده جايزه ادبي طهران است و «کلاغمرگی» سومین مجموعه شعر او بشمار می آید که شامل 61 شعر سپید کوتاه و بلند با موضوعات گوناگون است. لیلا کردبچه پیش‌تر، مجموعه‌های شعر «صدایم را از پرنده‌های مرده پس بگیر» و «حرفی بزرگ‌تر از دهان پنجره» را منتشر کرده است.

 «آرش شفاعی» شاعر، منتقد و روزنامه‌نگار است و پیش از این برگزیده مسابقه سراسری شعر حج و همچنین برنده جایزه جشنواره شب‌های شهریور بوده است. 

عموم علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند از ساعت 18 تا 21 روز سه شنبه 22 مردادماه به مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران واقع در میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید برادران مظفر، شماره 28 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88891141  تماس بگیرند.

برچسب ها: شعر ، «کلاغمرگی» ، نقد
نظر شما