جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
خانه فرهنگ باصفا کارگاه فن بیان و گویندگی با عنوان «شما یک ثروت نهفته دارید» را روز چهارشنبه 30 مردادماه، ساعت 16 برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، با توجه به اینکه یکی از بزرگترین رموز موفقیت در زندگی، کار، تحصیل، ازدواج، تربیت فرزند و ... فن بیان قوی است، در این کارگاه، «فرزانه معصومیان» کارشناس ارشد روانشناسی، تکنیک های فن بیان و روش های تخصصی گویندگی را آموزش خواهد داد.

تقویت حس اعتماد به نفس، پرورش عزت نفس، مدیریت اضطراب، غلبه بر حس کم گویی، اصول بداهه گویی، تقویت ذهن از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

خاطرنشان می شود؛ روش های نوین تکنیک های رفع لکنت زبان و اختلال گفتاری، آواسازی و آواشناسی، تلفظ صحیح کلمات و مهارت در سخنرانی قدرتمند از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی خواهد بود.

علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان عقیل، انتهای کوچه ششم مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 9-44098748 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos. farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های فرهنگسرای فردوس اعلام شده است.

نظر شما