جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۶۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
گزارش هفتگی «شهر» از برنامه گالری های/
گالری های تهران با ارائه آثاری متنوع از نقاشان، عکاسان و مجسمه سازان، دومین هفته شهریور را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، گالری های ایده، گلستان، اعتماد، ساربان، لاله، آرته، جرجانی و دی در روزهای آینده میزبان نمایشگاه های تازه و تنوعی از آثار هنرمندان تجسمی خواهند بود.


خیال ما در ایده

مجموعه تصویرسازی‌های هدی جزایری و بهناز نیکخواه‌منفرد با عنوان «در خیال ما» روز جمعه هشتم شهريورماه در گالری ایده اقتتاح می‌شود. این نمایشگاه که دربرگيرنده 20 اثر تصویرسازی است، پرسوناژ محور است و فضای بين رويا و واقعيت را در مقابل مخاطبان قرار مي‌دهد. تصويرسازي‌هاي پرتره‌گونه نمايشگاه «در خیال ما» فضايي طنازانه از جامعه معاصر ايراني دارد؛ جهاني بر اساس روياها، توهم‌ها، غم‌ها و شادي‌ها كه در يك كليت در كنار هم قرار گرفته‌اند.

مجموعه تصویرسازی‌های هدی جزایری و بهناز نیکخواه‌منفرد از ساعت 16 روز جمعه 8 شهريورماه افتتاح مي شود و تا 18 شهريورماه ادامه دارد. علاقمندان براي بازديد از این نمايشگاه مي توانند همه روزه از ساعت 10 تا 17 با مراجعه به گالري ايده واقع در خيابان كريم خان، خيابان خردمند شمالي، خيابان هجدهم، شماره 36، از آثار اين نمايشگاه ديدن كنند.

کوکا مشدی در آرته

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «کوکا مشدی» در گالری آرته برپاست. این نمایشگاه تا 10 شهریور ادامه دارد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این آثار به گالری آرته واقع در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراره کردستان جنوب، پایین تر از همت، شیراز جنوبی، بلوار علی خانی، 20 متری گلستان، 12 متری دوم، پلاک 3 مراجعه کنند.

پنجره ای دیگر در گالری ساربان

گالری ساربان از روز جمعه هشتم شهریور میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «پنجره ای دیگر» خواهد بود. این نمایشگاه تا 18 شهریور ادامه دارد و همه روزه به جز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

گالری ساربان در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره 8 واقع است.

نقاشی در گالری جرجانی

نمایشگاه نقاشی های آویده رازی روز جمعه هشتم شهریور در گالری جرجانی افتتاح می شود. این نمایشگاه تا 18 شهریور ادامه دارد و علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 16:30 تا 20:30 به گالری جرجانی واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ 1 مراجعه کنند.

خاطرات گمشده لاله

نمایشگاه نقاشی های رضا بیگناه با عنوان «خاطرات گمشده» روز جمعه 8 شهریور در گالری لاله افتتاح خواهد شد. گالری لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، تا 20 شهریور ماه همه روزه از ساعت 10 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آثار رهگذر در گالری اعتماد

نمایشگاهی از آثار کیمیا رهگذر با همکاری ولری بارنز (فیلمساز) و جولیا نایت (شاعر و بازیگر)، روز جمعه 8 شهریور در گالری اعتماد افتتاح می شود. این نمایشگاه تا 19 شهریور ادامه خواهد داشت و گالری اعتماد واقع در خیابان با هنر(نیاوران)، سه راه یاسر، صادقی قمی، بوکان، دو راهی سمت راست، پلاک 4 همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه است.

عکس در گلستان

نمایشگاه عکس های رحیم کبیرصابر روز جمعه 8 شهریور در گالری گلستان افتتاح می شود. این نمایشگاه تا 12 شهریور ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای بازدید از آثار به نمایش درآمده، همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت 16 تا 20 به گالری گلستان واقع در دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک 34 مراجعه کنند.

مجسمه در گالری دی

گالری دی از روز جمعه 8 شهریور میزبان نمایشگاهی از مجسمه های علیخان عبدالهی خواهد بود. این نمایشگاه تا 15 شهریور ادامه دارد و گالری دی واقع در نياوران، ابتداي پاسداران، تنگستان چهارم، ناز يك، بن بست ترانه، پلاك 3، همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 14 تا 21 میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.


برچسب ها: گالری های تهران
نظر شما