پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
شهردار منطقه 20 تهران از اجراي 150 ويژه برنامه مناسبتي ايام مبارك دهه كرامت در شهرري قطب مذهبي و فرهنگي شهر تهران خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداري منطقه 20 تهران، عظيم بابايي با اشاره به اين مطلب گفت: به مناسبت دهه كرامت كه از 16 شهريور آغاز مي شود 150 ويژه برنامه مذهبي و فرهنگي در مراكز فرهنگي، مساجد، بوستان ها و سراهاي محله منطقه 20 برگزار مي شود.
بابايي با اشاره به اينكه شهرري قطب مذهبي و فرهنگي شهر تهران محسوب مي شود خاطرنشان كرد:‌ فعاليت هاي اجتماع محور مديريت شهري با لحاظ شرايط ويژه منطقه 20 و با تاكيد بر ارتقاء سطح فرهنگي شهروندان، مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) برنامه ريزي مي شود.
وي تنوع، تقويت هويت فرهنگي، جذب سلايق اجتماعي و رده هاي سني مختلف را از نقاط قوت برنامه هاي فرهنگي مديريت شهري برشمرد و تصريح كرد: برپايي همايش امربه معروف و نهي از منكر، مراسم هاي شب شعر، نمايشگاه هاي فرهنگي و تورهاي نيم روزه و يك روزه گردشگري و مذهبي از فعاليت هاي فرهنگي در دهه كرامت است.
شهردار منطقه 20 تهران با بيان اينكه بازديد از خانواده شهدا به منظور تقويت و ترويج فرهنگ شهادت و ايثار از ديگر اقدامات اين دهه است افزود: مجموعه جشن هاي ميلاد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و احمد بن موسي(ع) در تمامي سراهاي محله، مراكز فرهنگي و مساجد محله منطقه 20 به مناسبت دهه كرامت برگزار خواهد شد.
گفتني است ارسال پيامك هاي فرهنگي با محوريت حكمت هاي رضوي به شهروندان و نخبگان سطح منطقه ، برپايي مسابقات شهروندي در زمينه حجاب و عفاف و كتاب خواني و توزيع بسته هاي فرهنگي با نگرش ترويج فرهنگ امام شناسي از ديگر برنامه هاي اجتماع محور است كه در ايام مبارك دهه كرامت برگزار مي شود.


نظر شما