پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
دکتر جزایری جراح و متخصص چشم پزشکی و عضو کانون پزشکان خانه موسیقی ایران از ضرورت تشکیل کلینیک تخصصی برای استفاده رایگان هنرمندان خبر داد.

به گزارش شهر، روز گذشته موسسه هنرمندان پیشکسوت مهمان پیشکسوتی از اهالی علم داشت. دکتر سید محمد علی جزایری جراح و متخصص چشم پزشکی و عضو کانون پزشکان خانه موسیقی ایران در نشستی صمیمی در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافت و در جمع هنرمندان آمادگی و علاقه مندی خود را برای مشارکت در امور درمانی هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد. وی در سخنان خود از ضرورت تشکیل کلینیک تخصصی برای استفاده ی رایگان هنرمندان اشاره کرد و بیان داشت «مطمئن هستم بسیاری از همکاران زبده و متخصص من از برپایی چنین کلینیکی استقبال خواهند کرد.»

در این نشست علاوه بر سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه، هنرمندانی چون رحمت افشار، رضا‌ زهرایی، فاضل جمشیدی و محمد صادقی نژاد حضور داشتند.

عظیمی با قدردانی از حرکت شایسته دکتر جزایری در این باره گفت: امید که حضور گرم و آمادگی صمیمانه دکتر جزایری شروع همکاری های موثر جامعه پزشکی، در همه حوزه های تخصصی، با موسسه هنرمندان پیشکسوت باشد.

وی افزود: ازهفته آینده برنامه مشترک دکتر جزایری و موسسه برای حمایت های چشم پزشکی آغاز خواهد شد و اعضای محترم با هماهنگی موسسه می توانند از معاینات رایگان چشم پزشکی در مطب دکتر جزایری استفاده نمایند.

اعضای این موسسه تا کنون حدود 380 نفر از هنرمندان طراز اول کشور در حوزه های نمایش، موسیقی، تجسمی و خوشنویسی، سینما، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری و دارای حداقل 60 سال سن هستند.


نظر شما