سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۸۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
شهردار منطقه 20 تهران در مراسم تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی از تداوم توسعه زیرساخت های شهری در مناطق کم برخوردار و جنوبی شهر تهران خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عظیم بابایی در مراسم تقدیر از پرسنل سرکلانتری نهم شهرری و روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ناحیه جنوب تهران ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: همکاری خوب و گسترده ای بین مجموعه مدیریت شهری و نیروی انتظامی شکل گرفته است که امیدواریم این تعامل همچنان استمرار بیاید تا بستر لازم برای آسایش و آرامش شهروندان فراهم شود.

وی به توسعه زیرساخت  های شهری در پایتخت نیز اشاره کرد و افزود:  بخش مهمی از موفقیت های شهردار تهران مرهون استفاده از تجربیات ارزشمندی بوده که در نیروی انتظامی داشته است.

بابایی با اشاره به اینکه مردم ایران از لحاظ وفاداری و قدردانی بهترین مردم دنیا هستند، گفت: بخش های تکمیل کننده پروژه های عمران شهری در دور جدید مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد که همچنان مناطق کم برخوردار و جنوبی شهر تهران در اولویت هستند.
تکمیل دسترسی های بزرگراه امام علی(ع)، طرح توسعه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مجموعه فرهنگی برج طغرل، ایجاد پهنه کار و فعالیت در ناحیه صنعتی شمال شهرری و... از جمله مهمترین پروژه های عمران شهری در منطقه 20 است که در دستور کار دور جدید مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه 20 در پایان، خدمت به شهروندان را توفیقی ارشمند برشمرد و اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان و خدمت به آنان در هر مقامی چه در کسوت نیروی انتظامی و یا در حوزه مدیریت شهری خدمت به خلق خداست که بعد از جهاد در راه خدا،  بهترین عبادت محسوب می شود.

این مراسم با حضور شهردار منطقه و قائم مقام شهرداری منطقه 20 در سالن همایش شهید تهرانی مقدم برگزار شد و از حوزه های زیرمجموعه سرکلانتری نهم شهرری و روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ناحیه جنوب تهران که شامل مناطق 16، 17، 18، 19 و 20 بود، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما