پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۰
کد خبر: ۶۸۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
دییر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با اشاره به ویژه برنامه های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از برپایی نمایشگاه های امداد و نجات در موقعیت های کلیدی این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، محسن کریمی با اشاره به این مطلب گفت: به منظور سهولت دسترسی شهروندان و به ویژه گروه های دوام تمامی محله های شهرری به پایگاه و کانکس های امداد و نجات تجهیز شده است که به منظور معرفی این ظرفیت همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نمایشگاه هایی با رویکرد توانمندسازی شهروندان در آن محل دایر شده است.

کریمی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی همزمان با روز عرفه در سه موقعیت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام می شود افزود: ارائه آموزش های شهروندی و توزیع بروشورهای آموزشی با محوریت نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در شرایط بحران از خدمات این نمایشگاه ها است که در مترو شهرری، فروشگاه شهروند، خیابان دهخدا و... بر پا شده است.

وی به اجرای مانور دورمیزی با موضوع گودبرداری و تمهیدات ایمنی و رعایت اصول شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی مانورهای عملیاتی با رویکرد پناهگیری صحیح، تخلیه امن و اسکان اضطراری در سطح مدارس، اماکن مسکونی و تجاری نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 افزایش آگاهی شهروندان در خصوص روش های خود امدادی و دگر امدادی را مهم برشمرد و افزود: دانش آموزان، شهرداران مدارس و شهریاران جوان در طول هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از تجهیزات امداد و نجات پایگاه های مدیریت بحران بازدید خواهند کرد. 

نظر شما