جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام برنامه های عیدقربان تا عید غدیر از برگزاری دعای عرفه بر فراز برج میلاد تهران خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: برج میلاد تهران در راستای ماموریت های خود برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام مناسبتی سال، اقدام به برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید کرده است.

وی با اشاره به برنامه های عید قربان افزود: دعای عرفه امروز از بلندترین برج کشور خوانده می شود و حضور افراد برای شرکت در این مراسم آزاد است.

به گفته هوشیار پارسیان، همچنین برج میلاد تهران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 و شبکه 5 ، ویژه برنامه جنگ شادی باعنوان "حلقه مهربانی" داشته که این برنامه هر شب به صورت زنده از شب عید قربان تا عید غدیر ساعت 21 از شبکه 5 پخش می شود و ورود عموم افراد به این برنامه نیز آزاد است.

وی ادامه داد: در این برنامه، هنرمندان، ورزشکاران حضور داشته و همچنین برنامه های شاد برای مخاطبان و بینندگان اجرا می شود.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به اینکه برج میلاد تهران اجرای ویژه برنامه های مذهبی را بنا بر مناسبت های مختلف در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: در طول سال هر پنج شنبه زیارت عاشورا بر فراز برج میلاد و با حضور هیات های مذهبی برگزار می شود. همچنین ویژه برنامه های گسترده ای  برای آغاز ماه محرم و صفر در نظر گرفته ایم که این برنامه ها را بزودی اطلاع رسانی  خواهیم کرد.
برچسب ها: برج میلاد
نظر شما