پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۸۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
با توافق صورت گرفته با گروه خانواده شبکه دوم سیما انجام می شود:
«زندگی آموختنی است» یک شنبه و سه شنبه هر هفته در برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن می رود.

به گزارش در این بخش علاوه بر معرفی کلیات این طرح و یکی از منابع مکتوب نظام یکپارچه آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از اعضای کارگروه اجتماعی مرکز آموزش، درباره موضوع کتاب با مجری برنامه به گفت‏وگو می‏نشیند و یک نماهنگ تصویری نیز درباره این موضوع نیز پخش می شود.

اعضای یک خانواده نیز در این شب ها، میهمان برنامه زنده باد زندگی هستند و دیدگاه های آن خانواده نیز درباره موضوعات هر برنامه پرسیده می شود. در پایان نیز یک بسته فرهنگی از محصولات معاونت فرهنگی سازمان و برخی منابع آموزشی در زمینه مهارت های اجتماعی به این خانواده هدیه می شود.

«زنده باد زندگی» روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 23:40 به تهیه کنندگی و اجرای «محمد جعفر خسروی» از شبکه دوم سیما پخش می شود. بازپخش این برنامه نیز ساعت 11:30 روز بعد است.

ثبت نام در طرح «زندگی آموختنی است» مبتنی بر 222 دوره آموزشی مهارت های اجتماعی و شهروندی در 100 فرهنگسرا و خانه فرهنگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ابتدای مهرماه آغاز شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
شبنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
0
عالی ست
نظر شما