شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۶۸۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 15 صبح امروز با حضور شهردار تهران ، معاون امور مناطق و مدیران منطقه 15 برگزار شد که طی آن از اقدامات مهندس سید احمد صفوی قدردانی و سکان مدیریت شهری منطقه به دکتر علی اکبر انجمنی سپرده شد.
به گزارش خبرنگار شهر صفوی در این مراسم طی سخنانی به اقدامات انجام شده در منطقه اشاره کرد و گفت : سیاست کاهش فاصله شمال و جنوب شهر ، توسعه حمل و نقل ، توسعه فضای سبز ، توسعه خدمات عمومی و امکانات فرهنگی و ورزشی را برای ارتقاء کیفی زندگی شهروندان سرلوحه امور قرار دادیم .

وی با اشاره به افتتاح 122 پروژه در اواخرسال گذشته گفت : هم اکنون 61 پروژه با اعتبار 61 میلیارد تومان نیز در حال اجراست که تعدادی از آن ها تا پایان سال بهره برداری خواهد شد .

شهردار پیشین منطقه 15 با اشاره به وجود 18 سرای محله ، 28 مجموعه ورزشی ، 44 زمین چمن مصنوعی ، سوله بحران در تمامی نواحی و... به عبور بزرگراه امام علی (ع) از این منطقه اشاره کرد و افزود :  احداث بخشی از این بزرگراه در منطقه 15 تاثیر مثبتی در احیاء بافت فرسوده ، افزایش تقاضای سرمایه گذاری و همچنین تسهیل عبور و مرور را به دنبال داشته است و موجب تقاضای سرمایه گذاری در بافت فرسوده و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی شده است.

صفوی افزود : با افتتاح خط 9 بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع) ، این منطقه دارای 4 خط بی آر تی خواهد شد . 4 کیلومتر از خط 6 مترو نیز در منطقه به اجرا درآمده است .

وی به تسویه مطالبات پیمانکاران منطقه نیز اشاره کرد و گفت : عمده مطالبات پیمانکاران تا آخر 91 و همچنین بخشی از مطالبات سال 92 پرداخت شد . همچنین تفویض اختیار لازم به نواحی نیز انجام شده است .

شهردار پیشین 15 همچنین گفت : انشالله با سرعت یافتن کار در بزرگراه شهید شوشتری و نجفی رستگار ، ترافیک ایجاد شده در بزرگراه امام رضا (ع) نیز کاهش خواهد یافت .

در ادامه دکتر علی اکبر انجمنی ، شهردار جدید منطقه 15 نیز طی سخنانی گفت : من فرزند انقلابم و اگر انقلاب نبود من نیز این موقعیت را نداشتم پس باید تمام تلاش خود را برای این انقلاب و کشور و شهرم به کار گیرم .

وی افزود : از اعتمادی که شهردار تهران و معاون امور مناطق به من داشتند سپاسگزارم و تلاش می کنم به خوبی فعالیت کنم تا انشالله توقعاتی که شهروندان دارند را برآورده کرده و نیازهای آن ها را به خوبی پاسخ دهم . همچنین نیازمند یاری شورایاران ، مدیران ، روحانیون و معاونان منطقه هستم.

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام یاسینی ، امام جمعه خاور شهر نیز طی سخنانی از تلاش صادقانه مهندس صفوی دراین مدت تقدیر کرد و گفت : ایشان تلاش وافری در بخش توسعه مساجد ، فضاهای فرهنگی و توجه به خانواده شهدا داشتند و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی افزود : شهردار تهران نیز با درایت و علم و دانش مدیریت شهری را بر عهده دارد و شایستگی های خود را نشان داده است.

همچنین مهندی موسوی ، معاون شهرسازی منطقه نیز طی سخنانی به بخشی از اقدامات صورت گرفته در منتطقه اشاره کرد و افزود : زیر سازی خطوط بی آر تی منطقه ، تدقیق کاربری های طرح تفصیلی ، کاهش زمان صدور پروانه ، احداث پردیس تتاتر تهران و.. از جمله اقداماتی است که در دو سال اخیر در این منطقه به انجام رسیده است.

موسوی افزود : اجرای پروژه امام علی (ع ) نیز آثار ترافیکی خوبی در منطقه به همراه داشته است. همچنین آمار صدور پروانه در سال جاری نسبت به سال قبل 12 درصد و نسبت به سال 88 ، رشدی 11 برابری داشته است.

در ادامه مراسم ، باغ بادی دبیر دبیران شورایاری منطقه نیز طی سخنانی از تلاش های شهردار منطقه 15 تشکر کرد و گفت : تعامل ایشان با شورایاران بسیار نلموس بوده و دستاوردهای آن قابل مشاهده است .

وی خطاب به شهردار جدید منطقه نیز گفت : به شما اطمینان می دهم تها نخواهید ماند و شورایاران از هیچ تلاشی برای یاری به شما دریغ نخواهند کرد.
نظر شما