جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۸۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
با مشارکت اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی و مسئولان مدارس، بیش از 30 مدرسه موجود در منطقه 22 در طول سال تحصیلی جدید، شاهد اجرای بیش از 30 عنوان برنامه آموزشی بهداشتی برای دانش آموزان خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت : « ارتقای سطح سلامت و رعایت هر چه بیشتر بهداشت در مدارس یکی از اهداف اداره سلامت است. از این رو اداره سلامت با همکاری و هماهنگی مسئولان مدارس موجود در منطقه 22 به برگزاری دوره های آموزشی متنوعی برای دانش آموزان و با مشارکت آنان، طی سال تحصیلی جدید اقدام می کند. 

وی افزود : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان مدارس دولتی موجود در منطقه، اجرای برنامه هایی چون ارائه مشاوره های پزشکی و روانشناسی به صورت گروهی و فردی، توزیع بسته های آموزشی نظیر بروشور، ارائه خدمات بهداشتی شامل توزیع بسته های سلامت، اجرای طرح بینایی سنجی، اجرای برنامه های مناسبتی از جمله نواختن زنگ سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی و تئاتر های آموزشی همچنین اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات در دستور کار قرار گرفته است. اجرای دوره های آموزشی آتش نشانی، برگزاری کلاس های آموزشی با موضوعاتی چون رعایت بهداشت فردی، آشنایی با بلوغ و رشد جوانان، آشنایی با بیماری های شایع و پیشگیری از آن، تغذیه سالم و ارائه دوره های آموزشی ویژه والدین دانش آموزان با مدنظر قرار دادن موضوعاتی چون مهارت های فرزندپروری، آشنایی با نیاز های فرزندان در مراحل رشد، سلامت جسمی و معنوی، شناخت بیماری های شایع واگیر و غیر واگیر و ... نیز از برنامه هایی است که با مشارکت شهرداری منطقه و مسئولان مدارس اجرا خواهد شد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما