پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۶
کد خبر: ۶۹۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
به منظور ارتقای آموزش های عمومی کودکان انجام شد
مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار آلبوم موسیقی «به به چه کار خوبی» برای خانه های کودک «شهر شکوفه ها» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «سید نوید برکچیان» با بیان این مطلب افزود: این آلبوم موسیقی مشتمل بر 7 قطعه موسیقی و ترانه است که هدف اصلی آن ترویج رفتارهای درست میان کودکان نوآموز به شمار می رود، البته دو قطعه نیز به عنوان سرود ویژه خانه های کودک و سرود ورزش اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: ترانه «شکوفه های زیبا» نیز به عنوان سرود ویژه خانه های کودک در این آلبوم منتشر شده است که برای استفاده در مراسم های مختلف تهیه شده، بدین ترتیب هر یک از خانه های کودک می تواند یک گروه سرود داشته باشد و بچه ها این سرود را به صورت دسته جمعی بخوانند. سرود ورزش نیز هر روز صبح در «شهر شکوفه ها» پخش می شود تا نوآموزان همراه با آن ورزش کنند.

دبیر شورای راهبردی آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این که بهره گیری از آموزش های غیرمستقیم نقش موثری در تربیت کودکان دارد، انتشار این آلبوم را در این زمینه برشمرد و خاطرنشان کرد: 5 قطعه دیگر این آلبوم به ویژگی های خوب اخلاقی از جمله راستگویی، خوشرویی، پوشش، امانتداری و همکاری تاکید دارد.

«مجید صانعی» آهنگساز این آلبوم و اشعار آن سروده «سعیده موسوی زاده» است و خوانندگی آن را «زیبا شریعتی» خواننده خردسال برعهده دارد.

بر اساس این گزارش، بیش از 70 خانه کودک «شهر شکوفه ها» به عنوان زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری در مناطق 22گانه شهر تهران فعالیت دارند. از سال گذشته همه این واحدهای آموزشی تحت نظام جامع خانه های کودک «شهر شکوفه ها» در سه گروه سنی 4، 5 و 6 سال فعالیت می کنند. یک بسته آموزشی شامل  منابع آموزشی و اقلام کمک آموزشی نیز در اختیار هر یک از نوآموزان این خانه های کودک قرار می گیرد.

نظر شما