جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۹۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از راه اندازی بازار گل وگیاه تهران در خاوران خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مهندس مجتبی عبداللهی در بازدید از مراکز خرید وفروش خودرو در مناطق 13و15 و روند اجرایی پروژه بازار گل وگیاه تهران گفت : یکی از پروژه های مهم شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر راه اندازی بازار گل و گیاه در منطقه 15 تهران است.

وی با حضور در مرکز خرید وفروش گل وگیاه تهران که در خاوران در حال احداث است ضمن ابراز رضایت از چگونگی روند پیشرفت عمرانی این پروژه مسولان شرکت ساماندهی را به سرعت عمل بیشتر جهت بهره برداری این مراکز در سال آینده ترغیب کرد.

وی ادامه داد : با راه اندازی این مرکز شاهد سهولت شهروندان در خرید وفروش گل وگیاه خواهیم بود .

عبد اللهی در ادامه ضمن بازدید از مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران در منطقه 13 اعلام کرد: استقبال شهروندان تهرانی از این مراکز حکایت از عملکرد شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر در توسعه امکانات رفاهی و ارایه خدمات کارشناسی تخصصی خودرو دارد.

وی همچنین در بازدید از مرکز خرید وفروش خاوران در منطقه 15 تهران که دکتر انجمنی ، شهردار منطقه 15 ، مهندس قدیمی ، مدیرعامل شرکت ساماندهی وتنی چند از مدیران شهرداری تهران حضور داشتند اعلام کرد : احداث چنین مراکزی که با همت شرکت ساماندهی صورت گرفته است علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان خودرو اطمینان شهروندان از اصالت خودرو را نیز در برداشته است.
نظر شما