شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۰۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
تفاهم نامه همکاری امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی امضا شد.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری، تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی وابسته به سازمان نوسازی شهر تهران و امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع مشارکت سازمان و دانشگاه در راه اندازی و اداره کتابخانه مشارکتی در محل دانشگاه به امضا رسید.

در این مراسم که با حضور محمد دکامئی مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ذبیح‌الله زارع نماینده مدیر عامل و مدیر اجرایی دانشگاه، برگزار شد، تفاهم نامه مذکور به امضا رسید و مقرر شد، طی فرآیند سه ساله همکاری، تجهیز کتابخانه به منابع تخصصی معماری و شهرسازی، اتصال کتابخانه دانشگاه به شبکه کتابخانه های سازمان (tilib.ir) و تهیه نشریات و مجلات مورد نیاز از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام پذیرفته و در عوض امکان استفاده از کلیه خدمات موجود برای اعضای شبکه کتابخانه های سازمان و دانشگاه فراهم شود.

همچنین دو طرف برای همکاری در زمینه های مختلف از جمله همکاری های متقابل فرهنگی، اطلاع رسانی و تبادل اخبار، برگزاری فعالیت های مشترک فرهنگی، ادبی و مسابقات کتابخوانی متعهد شدند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دارا بودن بیش از 80 کتابخانه در نظر دارد تا با افزایش کمی و کیفی تعداد مراکز و تنوع منابع و خدمات قابل ارائه در این کتابخانه ها با توجه به ظرفیت های موجود در سطح شهر، در قالب تفاهم نامه، مشارکت و همکاری های فرهنگی با مرکز علمی، فرهنگی و اجتماعی به گسترش شبکه کتابخانه های زیرمجموعه خود و ارائه خدمات بهتر به شهروندان بپردازد.
 
نظر شما