جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۰۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
شهردار منطقه 15 در بازدید از پردیس تئاتر حرفه ای تهران که مراحل پایانی عملیات آن در حال اجراست اعلام کرد: این مرکز ظرفیت مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی است که با همت و تلاش همکاران می توانیم بهره برداری مطلوب را از این مجموعه داشته باشیم.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی در این بازدید که به اتفاق مهندس رمضانی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و دیگر همراهان انجام شد ، خاطرنشان کرد : این مجموعه در سطح خاورمیانه بی نظیر است و از امکانات بسیار خوبی نظیر سالن اصلی با ظرفیت 1000 نفر ، دو سالن تئاتر با قابلیت چیدمان های مختلف برای اجرای تئاتر تجربی با ظرفیت 200 نفر و یک سالن نمایش عروسکی برای کودکان برخوردار است.

وی افزود: یک سالن سینما برای کودکان ، فضاهای گردهمایی و برگزاری کنفرانس ها و جشنواره ها ، کتابخانه تخصصی تئاتر ، سه سالن تمرین با تمام امکانات ، فضاهای باز و اجرای نمایش های آیینی و خیابانی ، استودیوی ویژه ضبط و تکثیر آثار صوتی و تصویری از دیگر امکانات پردیس تئاتر حرفه ای است.

بنابراین گزارش ، شهردار منطقه ضمن اینکه از نزدیک در جریان روند اجرایی مراحل پایانی پروژه قرار گرفت ، به ارائه رهنمودهای لازم در خصوص بهسازی فضای سبز ، زیبا سازی و پیاده رو سازی محوطه پیرامونی این مجموعه پرداخت.

این گزارش حاکی است ، دکتر انجمنی همچنین در ادامه از بهره برداری آزمایشی از این مجموعه از  دوشنبه مورخ 27 آبان با اجرای نمایش های آیینی و عاشورایی خبر داد و بر اجرای هر چه باشکوه تر این برنامه تاکید کرد.
نظر شما