پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۰۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد:
اتاق مشاوره «زندگی آموختنی است» در زمینه مهارت های اجتماعی در ایام برپایی یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» بر پا می شود.

به گزارش شهر، «سید نوید برکچیان» مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: در این اتاق مشاوره، گروهی از اساتید و کارشناسان مرتبط در زمینه مهارت های اجتماعی نسبت به راهنمایی و مشاوره شهروندان بازدیدکننده در نمایشگاه در موضوعاتی چون حل تعارض بین زوجین و راهکارهای افزایش صمیمیت بین آنها، فرزندپروری و سبک های آن و هم چنین ارتقای بهداشت روانی در خانواده مبادرت می کنند.

«سید نوید برکچیان» با بیان این که برپایی این اتاق مشاوره باتوجه به استقبال شهروندان از طرح «زندگی آموختنی است» این سازمان صورت گرفته است، تصریح کرد: اساتید و کارشناسان کارگروه آموزشی «مهارت های اجتماعی» این مرکز از ماه گذشته در بخش ویژه «زندگی آموختنی است» در برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دوم سیما حضور می یابند و با توجه به استقبال شهروندان از این بخش، قرار شد برای ارتباط مستقیم مردم با این اساتید و کارشناسان این اتاق های مشاوره در نمایشگاه برپا شود.

وی ادامه داد: زمان و محل دقیق برگزاری این نمایشگاه از طریق سامانه اینترنتی sina.farhangsara.ir اعلام می شود.

دبیر شورای راهبردی آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرد: در حال حاضر نزدیک به 20 خانه مشاوره به عنوان زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و زیر نظر مرکز آموزش این سازمان در مناطق 22 گانه تهران فعال است. به علاوه بیش از 222 عنوان دوره آموزشی در زمینه مهارت های اجتماعی و شهروندی در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ پایتخت در حال برگزاری است و تدوین و تالیف 66 عنوان کتاب در این زمینه آغاز شده که تاکنون 12 جلد از آن منتشر شده و فرآیند انتشار آنها ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، یازدهمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» از تاریخ سوم تا نهم آذر در باغ کتاب تهران به آدرس بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو شهید حقانی، ورودی اراضی عباس آباد، بلوار کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران برگزار می شود.

نظر شما