پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۴
کد خبر: ۷۱۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
شهردار منطقه 19 گفت: ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی به مناسبت روز جهانی معلولان در محلات منطقه برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری بیان کرد: 55 عنوان برنامه برای روز جهانی معلولان به مدت یک هفته در سراهای محلات، خانه های سلامت و  مدارس استثنایی محدوده اجرا می شود.
وی بازدید از منازل معلولان و رسیدگی به مشکلات آنها را از جمله برنامه های این هفته دانست و گفت: این برنامه در محلات اسفندیاری بستان، بهمنیار، خانی آباد شمالی و شکوفه جنوبی اجرا می شود. 
نثاری افزود: تقدیر از نخبگان معلول منطقه یکی دیگر از برنامه های روز جهانی معلولان است که در سرای محلات بهمنیار، خانی آباد جنوبی وشمالی، شریعتی شمالی، رسالت، سرداران شهید و مدرسه طلوع اجرا می شود.
وی همچنین به ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل تست قند و فشار خون شهروندان معلول اشاره کرد و گفت: خدمات سلامت به منظور رفاه حال معلولان و دسترسی راحت تر به این خدمات در سرای محلات بهمنیار، شکوفه جنوبی، شریعتی شمالی، سرداران شهید، نعمت آباد، رسالت و خانی آباد شمالی ارائه خواهد شد.
نثاری برگزاری همایش معلولین و زندگی سالم، کلاسهای آموزشی اعتماد به نفس و مهارتهای زندگی، مسابقه تغذیه سالم و مسابقات نقاشی را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت روز جهانی معلولان اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تداوم ارائه خدمات ویژه به معلولان کانونهای معلولین سراهای محلات روزانه ازشهروندان متقاضی ثبت نام می کند و تاکنون نیز موفق به عضو گیری از 213 معلول منطقه شده اند.                           
نظر شما