پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۴
کد خبر: ۷۱۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
معاون شهردار منطقه 20 خبرداد:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آماده سازی 6 کیلومتر مسیر رفت و برگشت از خط 9 بی آر تی شهر تهران در این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفراینی نژاد با اشاره به مسیر خط 9 بی آرتی شهر تهران که از بزرگراه امام علی(ع) عبور می کند و موجب اتصال دارآباد به شهرری می شود گفت: 6 کیلومتر مسیر رفت و برگشت از مسیر ویژه این خط با 7 ایستگاه دو طرفه در منطقه 20 ایجاد شده است.
اسفراینی نژاد به جداسازی مسیر عبوری اتوبوس های تندرو و احداث سکوهای ایستگاه های این خط در منطقه 20 اشاره کرد و افزود: جاده معدن، بزرگراه شهید کریمی، دیلمان، اداره گذرنامه، بلوار شهید دستواره، پایانه مترو جوانمرد قصاب و میدان نماز از ایستگاه های خط 9 بی آر تی است.
وی با اشاره به اینکه خط 9 بی آر تی از 8 منطقه شهر تهران عبور می کند، ادامه داد: بهره برداری از این خط به صورت سراسری در مناطق. 1، 4، 7، 8، 13، 14، 15، 20 انجام می شود.
وی به امتداد 6 کیلومتری بزرگراه امام علی(ع) در شهرری اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای 17 هزار متر خط کشی محوری به صورت منقطع و ممتد، نصب تابلوهای ترافیکی هشداردهنده، ایمنی و راهنمای مسیر و دوربین تصویری ثبت تخلفات رانندگی از تمهیدات ترافیکی انجام شده در این بزرگراه بوده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به بزرگراه شهید آوینی از دیگر اقداماتی است که به منظور توسعه دسترسی های بزرگراه امام علی(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
نظر شما