شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
در راستای اجرای ویژه برنامه پرده عشاق در فرهنگسرای خاتم
در راستای اجرای ویژه برنامه پرده عشاق( تجلیل از مفاخر حسینی) در فرهنگسرای خاتم از هیات دار و پیشکسوت منطقه 18 تجلیل می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای خاتم(ص )، فرهنگ سرای خاتم(ص) با مشارکت و همکاری موسسه هاتف شهر 17آذر و همزمان با ماه های محرم و صفر ویژه برنامه پرده عشاق را با محوریت تجلیل از مفاخر حسینی پایتخت در منطقه 18 برگزار می کند.

در این ویژه برنامه که با نام خاتون شام -حضرت رقیه(س)، برگزار می شود بزرگداشت مرحوم حاج محمد علی انصاری پدر شهید و هیات دار پیشکسوت منطقه 18، برگزار می شود همچنین نمایش آئینی صراط بر فرات ،شعر خوانی آئینی شاعران،دعوت از تیم ملی باستانی، هنر مندان صدا وسیما به مدت 5شب اجرا می شود.

جعفر رئیسیان زاده مدیر فرهنگی هنری مطقه 18 و رئیس فرهنگ سرای خاتم(ص) با اعلام این مطلب گفت: این برنامه با هدف تقویت هویت دینی و ارتقاء معرفت شهروندان و با محوریت گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) بمدت 5 شب در منطقه 18 شهر تهران برگزار می گردد .

وی افزود : اولین مراسم اختصاصیدر 17آذر ماه به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) که با دعوت از دختران 3 تا 5 ساله ساکن در منطقه به همراه والدین و اجرای دکلمه نقال خوانی ، اهداء هدایای فرهنگی و ... برگزار خواهد شد.

رئیسیان زاده در ادامه ذکر کرد: این برنامه در راستای تکریم مفاخر حسینی منطفقه 18 یادبودی از مرحوم حاج محمد علی انصاری و تجلیل از خانواده ایشان در 20 آذر ماه سال جاری شاهد خواهیم بود .

وی گفت : همچنین ازبرگزاری نمایش آئینی صراط بر فرات بعنوان بخش ثابت و اجرای شعر خوانی آئینی توسط شاعران کشوری ، نقالی خوانی مرشد میرزا علی ،دعوت از هنر مندان صدا و سیما ، اجرای تیم ملی باستانی و ... نیز در قالب بخش تکمیلی ویژه برنامه پرده عشاق را نام برد .

در پایان متذکر شد که علاقمندان برای هماهنگی و دریافت بلیط و شرکت در برنامه می توانند به مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 18 مراجعه نمایند .

این برنامه به مدت 5 شب در مجتمع شهید مختار سلیمانی واقع در بلوار معلم ، چهاراه الغدیر،میدان جانبازان،جنب خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار خواهد شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66207081 و 66785040 تماس بگیرند .


نظر شما