سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۱۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از شهردار تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به خاطر افتتاح پروژه بزرگراه طبقاتی صدر در شرایط تحریم ها تشکر کردند و آن را نماد استفاده از نیروهای ایرانی خواندند.
به گزارش شهر در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در تشکر برای افتتاح پروژه بزرگراه صدر قرائت شد.

من کامل این بیانیه به این شرح است:

خرسندی خود را از کار مهم افتتاح بزرگراه صدر و تونل نیایش اعلام می کنیم. بی گمان چنین سازه پیچیده و گسترده ای بدون در اختیار داشتن سطح بالایی از دانش روزآمد در علوم و فنون  مختلف در بهره مندی از توان مهندسی و مدیریت بالا نمی تواند اجرا شود.

آن چه مهم بوده این است که این طرح بزرگ تماماً به دست مهندسان و کارگران ایرانی و خصوصاً جوانان تحصیل کرده و تربیت شده دوران جمهوری اسلامی به انجام رسیده و در زمانی اجرا شده است که کشور از هر سو با انواع  تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه روبرو بوده است.

اجرای طرح بزرگ طبقاتی صدر و تونل نیایش نمادی از قدرت ملت ایران در اقتصاد مقاومت محسوب می شود که باید آن را الگویی برای کارهای بزرگتر و آرمان های بالاتر قرار داد.

وظیفه خود می دانیم از قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء و همه مدیران و مهندسان و کارگرانی که در احداث این بزرگراه سهمی داشته اند و از شهردار تهران و همکاران شان که این معبر گره گشا را در کمترین زمان به کشور هدیه کردند سپاسگزاری نمایم.

این بیانیه به امضای 170 نفر از نمایندگان رسیده است.

نظر شما