جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۱۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
با مشارکت شهروندان در منطقه 10 تهران برگزار می شود
با تلاش مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 10، طرح های پژوهشی پرورش و نگهداری گل و گیاه با مشارکت شهروندان در منطقه 10 تهران در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محسن مجدآبادی رییس اداره فضای سبز منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که مشارکت شهروندان در نگهداری و پرورش گل و گیاه امری قابل اهمیت و ضروری است و اجرای این طرح نقش به سزایی در ایجاد انگیزه و حس مشارکت پذیری عموم شهروندان در نگهداری فضای سبز دارد گفت: طرح های پژوهشی گل و گیاه با هدف اثربخشی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان و مشارکت آنان برای آشنایی بیشتر با شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی در منطقه 10 در حال اجراست.

مجدآبادی با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای این طرح گفت: این طرح ها با عناوین بررسی فاصله نورهای مصنوعی روی گیاهان، بررسی آثار ورمی کمپوست روی رشد گیاهان، بررسی کرم های ورمی کمپوست روی بستر رشد گیاهان مختلف همزمان با برگزاری دوره های پاییزی در دست اجراست.

به گفته وی این طرح با نظارت کامل کارشناسان مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه و در اختیار قرار دادن ابزار موردنیاز و تعامل روزانه داوطلبین و ارایه گزارش از واکنش گیاهان بستر در دست اجراست همچنین از برترین طرح های ارائه شده در روز 25 آذر ماه همزمان با روز پژوهش تقدیر می شود.

نظر شما