پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۱۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
فرهنگسرای رسانه برگزار می کند:
واحد آموزش فرهنگسرای رسانه، با حضور نیما رئیسی، گوینده و مجری صدا و سیما و مرجان اشرفی زاده، مستندساز، کارگاه "آشنایی با سخنوری" را برگزار می کند.
به گزارش شهر  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه؛ این کارگاه به معرفی جنبه های علمی و هنری گویندگی و فن بیان برای علاقه مندان فراگیری این هنر _ مهارت، می پردازد.
گفتنی است؛ نیما رییسی، در انیمیشن های: عصر یخبندان، به جای شخصیتهای سید و مندی- سنباد: سنباد - جیمی نوترون۱ :کارل و پدر جیمی- دیو و دلبر: شاهزاده – گوژپشت نوتردام : گوژ پشت – شگفت انگیزان : آقای شگفت انگیز – شرک۱: شرک صحبت کرده و در مقام گوینده: گویندگی مجموعه های: گرگ و میش، پارازیت از رادیو جوان و تیزر های تبلیغاتی به ویژه تیزر همراه اول را در کارنامه خود دارد.

مرجان اشرفی زاده نیز فیلم ویدیویی« نامه های خیس» را در کارنامه خود دارد که فیلم برگزیده جشنواره فیلمهای ویدیویی تهران شناخته شده و سال گذشته توانست بیشترین جوایز این جشنواره را از آن خود کند. وی تا کنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند و ۳ فیلم بلند ویدیویی ساخته است.

حضور در این کارگاه که روز چهارشنبه 20 آذر ماه جاری، ساعت 16 در سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه برگزار می شود، برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.
علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند به نشانی: پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، ضلع شرقی میدان قبا، فرهنگسرای رسانه، مراجعه و یا با شماره تلفن 22888782 تماس حاصل کنند.
 

نظر شما