سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
گزارش هفتگی «شهر» از اجراهای تئاتر/
سالن‌های تئاتر تهران در نخستین روزهای زمستان میزبان آثار متعدد و متنوعی از هنرمندان هنرهای نمایشی هستند.
به گزارش خبرنگار شهر، نمایش‌های «بی‌بی بیدل»، «تمام و دو داستان ناتمام»، «خون و گل سرخ» و «بانوی دریایی» از نمایش‌های تازه این هفته هستند. اجرای برخی نمایش‌ها که قرار بود تا پایان آذر ادامه داشته باشند نیز تا دهه اول دی‌ماه تمدید شده‌ است.

بی‌بی بیدل در تالار قشقایی
سالن قشقایی تئاترشهر از 8 دی‌ماه میزبان اجرای نمایشی با عنوان «بی‌بی بیدل» نوشته نادر برهانی مرند و به کارگردانی آزاده انصاری خواهد بود. اجرای این نمایش 80 دقیقه‌ای که آناهیتا اقبال نژاد، محمودرضا رحیمی، فرشته سرابندی، محسن قصابیان، سهیل ساعی و فرانک جلیلی در آن بازی می‌کنند، تا 27 دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 19:30 ادامه دارد. 
«بی‌بی بیدل» کاری از گروه تئاتر معاصر است که در تالار قشقایی تئاتر شهر واقع در تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود و بهای بلیط آن 10هزار تومان است.




تمام و دو داستان ناتمام در خانه نمایش آو
نمایش «تمام و دو داستان ناتمام» به کارگردانی محسن ظریفیان و نویسندگی سیدعلی معتضدی با بازی آرش آرمون، آزاده اکبری، پریسا راد، ساغر رادنژاد، ساینا رضانژاد، حامد سیاسی راد، محسن ظریفیان از سوم دی‌ماه در خانه نمایش آو روی صحنه می‌رود. 


این نمایش 90 دقیقه‌ای تا 20 دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌‌ها در دو نوبت در ساعت‌های17:30 و 19:00 در خانه نمایش آو اجرا می‌شود. 
بهای بلیت این نمایش  12هزار تومان است و داستان آن از این قرار است که مرد و زنی برای حل اختلاف‌نظر و مشکلی که در زندگی دارند، راهی سفر می‌شوند و همزمان، دو قطره آب به گفت‌و‌گو درباره انسان‌ها می‌پردازند.
خانه نمایش آو در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک 26 واقع است.



خون و گل سرخ در تالار حافظ
نمایش «خون و گل سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی، از پنجم دی‌ماه در سالن حافظ روی صحنه می‌رود. 
این نمایش 95 دقیقه‌ای که بهزاد فراهانی، فهیمه رحیم‌نیا، امیر مهدی کیا، حمید صفایی، شمسی صادقی، کامران تفتی، فریدون محرابی، خسرواحمدی، علی طاهری، نسرین صالحی، زندیش حمیدی، عبدالله احسانی، کامیار محبی، آویشن بیکائی، کتایون جهانگیری، ایوب محمودنیا، آهو کاظمی، سارا قاضی، حسن یارلو، کورش(محمدرضا محمدی)، بهزاد توکلی، نیلوفر مژدهی، محسن بالیسینی، کیارش اردشیرپور، لیلا سلیمی، فاطمه جلال، سهیلا علیپور، علی یارلو، عسل مردی و امیرمحمد بادپروادر آن بازی می‌کنند،  تا 27 دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 17:30 و 20:00 اجرا می‌شود.

«خون و گل‌سرخ» درباره سلاخی است که سال‌ها به وسیله پدرش محبوس بوده و تنها کارش سلاخی گاو و گوسفند بوده است. سلاخ جوان پس از مرگ پدر به اجتماع وارد می‌شود و با مفاهیمی انسانی چون عشق آشنا می‌شود و می‌تواند به دنیا با زاویه دیگری نگاه کند.
بهای بلیت این نمایش 15هزار تومان است و دانشجویان، کارگران و معلمان می‌توانند درصورت تمایل با ارائه کارت، یک ساعت قبل از اجرا از گیشه تالار حافظ بلیت آن را با قیمت 10هزار تومان خریداری کنند.

بانوی دریایی در تماشخانه سه نقطه
سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه از دوم دی‌ماه میزبان نمایش «بانوی دریایی» نوشته سوزان سانتاک به کارگردانی تینو صالحی خواهد بود. این نمایش نخستین پروژه تئاتر تولید تیوال به تهیه‌کنندگی و با بازی اعضایی از آن است. 


اجرای نمایش «بانوی دریایی» که نیوشا افخمی، فرهاد اصفیا، سمیه جهادی، سارا ساسانی، بهار قربانی، خشیار مرادی و نیما هاشمی در آن بازی می‌کنند، تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت و همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها، از ساعت 20:30 روی صحنه خواهد رفت. 
بهای بلیت این نمایش  12هزار تومان است و اعضای تیوال می‌توانند آن را به بهای 9000 تومان خریداری کنند.
تماشاخانه سه‌نقطه در میدان ولی‌عصر(عج)، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ واقع است.

شب بیست و یکم در خانه هنرمندان
سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان از 10 آذر میزبان نمایشی با عنوان «شب بیست و یکم» به نویسندگی  محمود استادمحمد و کارگردانی محمد راثی است.


اجرای این نمایش تا ششم دی‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت و تماشای آن همه‌روزه به‌جز شنبه‌‌ها، پیش از ساعت 20:00 به سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران یا نشانی اینترنتی www.theatrnet.com/ticket  مراجعه کنند.
بهای بلیت این نمایش 10هزار تومان است و میلاد اردوبادی، مهدی جیرودی، آرمان حسینی، رسول حسینی، عماد محمدی و مصطفی انباردار در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
خانه هنرمندان ایران در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر واقع است.

تهران بلگراد در تالار مولوی
نمایش «تهران بلگراد» به نویسندگی و کارگردانی فریار حسینی با بازی مهناز ذبیحی و آیدا صادقی از 25 آذرماه در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه است. اجرای این نمایش 50 دقیقه‌‌ای تا هشتم دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 18:00 ادامه دارد و بهای بلیط آن 10 هزار تومان است.  
تالار مولوی در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۶ آذر واقع است.

خاطرات یک گاو جنون‌زده در فرهنگسرای نیاوران
نمایش «خاطرات یک گاو جنون زده» به کارگردانی نفیسه لاله، نویسندگی اسماعیل همتی و بازی ایمان موسوی از 24 آذرماه در زیرزمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.
اجرای این نمایش تا چهارم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها در دو نوبت 17:30 و 18:30، در هر نوبت پذیرای 10 تماشاچی خواهد بود. 


بهای بلیت این نمایش 10هزار تومان است که با ارائه کارت دانشجویی امکان خرید حضوری با ٢٠درصد تخفیف وجود دارد. سالن زیرزمین فرهنگسرای نیاوران در نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست)، شماره 4 واقع است.

معمای مطربان پریشان در تالار اندیشه
تالار اندیشه حوزه هنری از 23 آذرماه میزبان نمایشی با عنوان «معمای مطربان پریشان» به نویسندگی یاسین حجازی و کارگردانی کوروش زارعی است. اجرای این نمایش تا 12 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 18:30 به تماشای آن بنشینند. 
سیروس همتی، امیر کربلایی زاده، مجید امیری، سید وحید میریونسی، علیرضا عمرانی، رضا حجار زاده، علی ناظم، زین العابدین تقی پور، سید مهدی هاشمی دانا، امیر لطفعلی و رضا طهماسبی در این نمایش بازی می‌کنند و بهای بلیت آن 8000 تومان است. البته اعضای تیوال می‌توانند بلیت این نمایش را 6800 تومان بخرند. 
حوزه هنری در تقاطع خیابان حافظ و سمیه واقع است.

بین خودمان باشد در پلاتوی تجربه
نمایش «بین خودمان باشد» به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی آروند دشت‌آرای، از 13 آذرماه در پلاتو تجربه واقع در جنب سالن حافظ، روی صحنه است. اجرای این نمایش که صبا ایزدپناه، ساناز باقری، امیرحسین پسندیده، نگین تبرا، دیبا خاتمی، علی خلعتبری، فرشته رازقی، نرگس سعیدی نژاد، شهاب عباسیان، شهریار فرد، مهراد ماکویی، مینا ملک محمدی، امین موحدی پور، میثم میرزایی، نونا نیسی، لیلا هاشمی و امین یزدانی‌نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند، تا 23 دی‌ماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند این نمایش 70 دقیقه‌ای را که کاری از گروه هنرهای اجرایی ویرگول است، همه‌روزه به‌جز شنبه‌‌ها، ساعت 19 در پلاتوی تجربه واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، جنب تالار حافظ تماشا کنند. بهای بلیت این نمایش 10هزار تومان است.

مخمصه در سالن حافظ
نمایش «مخمصه» به نویسندگی و کارگردانی افسانه صرفه‌جو از پنجم آذرماه در سالن حافظ در حال اجراست. علاقه‌‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش تا چهارم دی‌ماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها پیش از ساعت 21 به سالن حافظ مراجعه کنند.
بهای بلیت این نمایش 70 دقیقه‌ای، 20 هزار تومان است و وحید آقاپور، حسین امیدی، سارا بهرامی، کیوان خانبگی، محسن رستگار، آرش (علی) فلاحت پیشه، آیه کیان پور و محمد صادق ملکی در آن بازی می‌کنند.
سالن حافظ در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت واقع است.

بادی که تو را خشک کرد، مرا به نیاوران برد
نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» به نویسندگی و کارگردانی علی نرگس‌نژاد که اجرای آن در سالن حافظ آغاز شد، حال در فرهنگسرای نیاوران به اجرای خود ادامه می‌دهد. اجرای این نمایش تا 15 دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد . مدت زمان اجرای این نمایش 70 دقیقه است و همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 18:30 روی صحنه می‌رود. 
بهای بلیت این نمایش که بهاره رهنما و پژمان جمشیدی در آن بازی می‌کنند، 20هزار تومان است.

احساس آبی مرگ در سنگلج
«احساس آبی مرگ» عنوان نمایشی است که اجرای آن از 21 آذرماه در تماشاخانه سنگلج آغاز شده و تا 20 دی‌ماه نیز روی صحنه خواهد بود. نویسنده این نمایش سجاد افشاریان، کارگردان آن امین میری و بازیگرانش ساناز پوردشتی، رویا حسینی، بهنام خرم نیک، نیلوفر سلیمانتاش، امید سلیمی، آنالی شکوری، ابراهیم عزیزی، آرش فضلعلی، گلبو فیوضی، مهتاب کرکوندی، مینا کریمی، سمی مسلمی، امین میری و نسرین نکیسا هستند. این نمایش پیش از این در سالن ارسباران اجرا شده است و در دوره جدید اجرا همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها، ساعت 19:30 در تماشاخانه سنگلج واقع در پایین‌تر از میدان حسن‌آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت روی صحنه می‌رود. بهای بلیت این نمایش 10 هزار تومان است.


مردهای مردم در فرهنگسرای ارسباران
نمایش «مردهای مردم» به نویسندگی محسن سراجی و کارگردانی مشترک محسن سراجی و بتینا مظلومی، از 25 آذرماه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت 20:00 در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود. اجرای این نمایش تا پنجم بهمن‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیت 20هزار تومانی آن به تماشای بازی قربان نجفی، علی بی‌غم، گلچهره سجادیه، شهرزاد عبدالمجید، مسعود سخایی و شیوا خسرومهر در این نمایش بنشینند. بهای بلیت این نمایش برای اعضای تیوال 15هزار تومان است.


نمایش «مردهای مردم» بیانگر مسائل کنونی جامعه و روایت‌گر زندگی افرادی است که در دنیای امروز دچار گسست‌ها و مشکلات ارتباطی شده‌اند که محصول مدرنیسم شرقی است و به دنبال برقراری ارتباط با هم‌نوعان خود هستند.
فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

قاتل بی‌مزد در تمشاخانه سه نقطه
سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه از 17 آذرماه میزبان نمایش «قاتل بی مزد» اوژن یونسکو به کارگردانی محمد فاتحی است. پرنده علایی، مجتبی قربانی، علی کوشا، الهه حاجی زاده، مهشید نوروزی، امیر سلیمانی، حسام شریفی، شیما فرشتیان، پدرام پیراسته و محمد حمیدی در این نمایش 80 دقیقه‌ای بازی می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای آن تا 13 دی‌ماه، همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها پیش از ساعت 19:15 به تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی‌عصر(عج)، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ مراجعه کنند.

بهای بلیت این نمایش برای افراد عادی 12هزار تومان و برای اعضای سایت تیوال 9600 تومان است. 
 
شوره‌زار در سالن استاد سمندریان
تئاتر «در شوره‌زار» به کارگردانی و نویسندگی حسین کیانی از روز چهارشنبه 13 آذرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. اجرای این نمایش تا پایان دی‌ماه ادامه دارد و هر شب به‌جز شنبه‌ها از ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.
علاقه‌مندان برای رزرو بلیت و بهره‌مندی از تخفیف 25درصدی روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 آذر برای عموم و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هفته اول اجرای نمایش برای دانشجویان، می‌توانند از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیت این اثر کنند.
«در شوره‌زار» کاری از گروه تئاتر چریکه است و داستان گروهی را روایت می‌کند که در منطقه‌ای بدون امکانات رها شده‌اند و حالا به دنبال چاره‌اندیشی برای رهایی از نابودی و مرگ هستند. مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن‌زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه‌منصور بازیگران این نمایش 90 دقیقه‌ای هستند.

«شمشیر و آفتاب» در تماشاخانه ایرانشهر
نمایش «شمشیر و آفتاب» نوشته ابوالفضل ورمزیار و کاری از محمدرضا مداحیان از دوشنبه ۱۸ آذر ماه هر شب به‌جز شنبه‌‌ها ساعت ۱۹ در سالن استاد ناظر زاده کرمانی  تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. این نمایش روایت عصر روز عاشورا است. زمانی که جنگ تمام شده، اسرا را جمع کرده‌اند و خیمه ها به آتش کشیده شده است.
میرطاهر مظلومی، انوش معظمی، پژمان کاشفی و علی نائینی در این نمایش بازی می‌کنند و حسین پناهی و علی مستعلی، اجرای صحنه این اثر را برعهده دارند و بهای بلیت آن نیز 20 هزار تومان است.
تماشاخانه ایرانشهر در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان واقع است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش به‌صورت اینترنتی می‌توانند به نشانی www.theatrnet.com/ticket و www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کنند.

بیوه‌های غمگین در چهارسو
نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» نوشته محمدامیر یاراحمدی به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و با بازی گلاب آدینه، شیرین بینا، حمید رحیمی، نورا هاشمی، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعان از 17 آذرماه در تالار چهارسو روی صحنه رفته است.
بهای بلیت این تئاتر 12هزار تومان است و اجرای 85 دقیقه‌ای آن تا 15 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 برای تماشای این تئاتر به تالار چهارسو مراجعه کنند.

سیاهه سفارش در کافه تریای تئاتر شهر
«سیاهه سفارش، سفارش سیاه» عنوان نمایشی به نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و کارگردانی بیتا خارستانی  است که از یکشنبه 17 آذرماه در کافه‌تریای مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش 50 دقیقه‌ای تا ششم دی‌‌ماه ادامه دارد و همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 17:00 میزبان تماشاگران است. 
آناهیتا اقبال نژاد، مرضیه صدرایی، رضا عمرانی، محمدرضا مالکی و مهسا مهجور در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و بهای بلیت آن نیز 7000 تومان است.

هم طناب در تالار شمس
تالار شمس از هفتم آذرماه میزبان نمایشی با عنوان «هم طناب» به نویسندگی و کارگردانی مهین صدری است. این نمایش کاری از گروه تئاتر «مهر» است و علی باقری، سعید چنگیزیان، شهاب زارع، کاظم سیاحی، نادر فلاح، شیوا فلاحی و نوید محمدزاده در آن بازی می‌کنند.
بهای بلیت این نمایش 75 دقیقه‌ای که اجرای ان تا 20 دی‌ماه همه‌روزه ساعت 20:30 ادامه دارد،‌ 20 هزار تومان است. 
این نمایش شش بازیگر مرد و یک بازیگر زن دارد و روایتی مستند از سقوط کوهنوردان ایرانی است که سال ۲۰۱۱ در قله ماناسلو رخ داد. قله ماناسلو در سلسله جبال هیمالیا با ارتفاع ۸ هزار و ۱۶۳ متر، هشتمین قله مرتفع جهان است. عیسی میرشکاری در روز ۲۹ آوریل سال ۲۰۱۱ در راه صعود به این قله جان خود را از دست داد و در روز ۱۱ می‌سال ۲۰۱۲ نیز جعفر ناصری دیگر کوهنورد ایرانی بود که در قله ماناسلو جان سپرد.
تالار شمس در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 واقع است.

دایی وانیا در تالار اصلی تئاتر شهر
اجرای نمایش «دایی وانیا» نوشته آنتوان چخوف، به کارگردانی اکبر زنجانپور از سه شنبه 12 آذر ماه در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شده است. اجرای این نمایش تا 30 دی‌ماه ادامه دارد و همه‌روزه به‌جز شنبه‌‌ها از ساعت 19 به مدت 90 دقیقه پذیرای تماشاگران خواهد بود. 
بهای بلیت این نمایش 15هزار تومان است و شمسی فضل اللهی، اکبر زنجانپور، مسعود دلخواه، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماه گل مهر، نجمه کاظم زاده و جمشید حسینی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

عروسک‌های سکوت در تالار سایه
نمایش «عروسک‌های سکوت» نوشته فرزانه سهیلی و به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد نیز از 27 آبان در تالار سایه روی صحنه است. اجرای این نمایش تا ششم دی ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 19 به تماشای این نمایش بپردازند. 
مدت اجریا این نمایش 60 دقیقه و بهای بلیت آن 10 هزار تومان است. داریوش موفق، افسانه ماهیان، فرزانه سهیلی، فریبا کامران و سودابه بیان نیز بازیگران این نمایش هستند.


دوست کافکا در کافه تریا
پس از پایان اجرای «گارسن»، نمایش 45 دقیقه‌ای «دوست کافکا» نوشته سجاد افشاریان براساس داستان کوتاهی از آیزاک باشویتس سینگر و به کارگردانی حسن جودکی از 14 آذر در بخش تئاتر محیطی تئاتر شهر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا 13 دی ادامه دارد و همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت 17:30 پذیرای تماشاگران خواهد بود. بهای بلیت این نمایش هفت هزار تومان و سجاد افشاریان تنها بازیگر آن است. 

سقراط در تالار وحدت
پس از پایان اجرای «خواهرانه به وقت خیزران»، نمایش «سقراط» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از 21 آذر در تالار وحت روی صحنه رفته است. این نمایش 120 دقیقه‌ای تا 27 دی‌ماه همه‌روزه ساعت 18:30 اجرا می‌شود و بهای بلیت آن 20هزار تومان است.
فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، نقی سیف جمالی، کتانه افشاری نژاد، یعقوب صباحی، ایوب آقاخانی، سیاوش چراغی پور، بهاره نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، پرهام دلدار، مجید نوروزی، مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد نژاد و علی حبیب پور در این نمایش بازی می‌کنند و گروه کر آن را سحر لطفی، یکتا اعتمادی، مهرداد طلایی، حمید خنجری، علیرضا عبدالکریمی، هوتن حسینی، روشنک رسانی، محمد حقیقی، پگاه عینکچی و سارا مصطفوی نسب تشکیل می‌دهند.



برچسب ها: تئاتر ، سالن ، اجرا
نظر شما