جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۷
کد خبر: ۷۲۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
به همت اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شد؛
نرم افزار فرهنگسرای همراه، ویژه تلفن های همراه به عنوان یک نرم افزار جامع معرفی اماکن، محصولات و اخبار فرهنگی هنری شهر تهران به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طراحی و ارائه شد.
به گزارش شهر، امیر حسین تابع جماعت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه، هر شهروند تهرانی می تواند علاوه بر دسترسی به اطلاعات مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران، از آخرین رویدادهای فرهنگی پایتخت هم مطلع شود. 
وی امکان جستجو در اخبار و برنامه های مراکز فرهنگی هنری پایتخت، دسترسی به فهرست برنامه کلاس های آموزشی فرهنگسراها و امکان ثبت نام در باشگاه مخاطبان فرهنگسرای مجازی و دریافت خدمات ویژه را از دیگر امکانات ویژه نرم افزار فرهنگسرای همراه اعلام کرد و گفت: اطلاعات نگارخانه فرهنگسراها، پردیس های سینمایی، موزه ها و خانه موزه ها در این نرم افزار قابل دسترسی است.
وی کتابخانه همراه را از دیگر امکانات این نرم افزار عنوان کرد و گفت: با استفاده از این بخش شهروندان تهرانی می توانند به متن کامل کتاب های برگزیده و همچنین محصولات فرهنگی سازمان دسترسی داشته باشند.
تابع جماعت افزود: این نرم افزار در قالب سه فاز طراحی شده و در حال حاضر فاز نخست فرهنگسرای همراه از طریق فروشگاه های مجازی بازار و ایران اپ در دسترس قرار گرفته است. همچنین نسخه ios آن تا ده روز آینده قابل بهره برداری خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: این نرم افزار به صورت رایگان از طریق فروشگاه های آنلاین قابل دریافت است و تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل های اندروید و ios قابلیت بهره برداری از امکانات فرهنگسرای همراه را خواهند داشت.
نظر شما