جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
نشست معرفی، نقد و بررسی کتاب «هسته آتش فشانی سینما» نوشته بهروز افخمی، 16 دی ماه ساعت 16 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود و در کنار این نشست، مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری میزبان بیش از 210 برنامه دیگر هم خواهند بود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش فیلم سینمایی شاهزاده و گدا محصول سال 1977، 18 دی در فرهنگسرای ملل، نمایش فیلم سینمایی بوی گندم تا 19 دی در فرهنگسرای گلستان و نمایش فیلم های جیب بر خیابان جنوبی و عملیات مهد کودک در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن از دیگر برنامه های سینمایی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

اجرای نمایش شاد وموزیکال خانم قدا گول نخوریا ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان هفته در فرهنگسرای ابن سینا، نمایشنامه خوانی «آمدم، نبودید»، 14 دی در فرهنگسرای اندیشه و اجرای نمایش ماهی کوچولو، 14 تا 19 دی در فرهنگسرای خاوران هم از جمله برنامه های نمایشی هفته جاری است.

نمایشگاه عکس اوتای با موضوع زیبایی های شهر باکو و گنجه، 14 تا 19 دی در فرهنگسرای خاوران، نمایشگاه پوستر با موضوع فرقه وهابیت و آسیب شناسی آن تا 19 دی در خانه فرهنگ ولیعصر (عج) و نمایشگاه خوشنویسی وصف خیال تا پایان هفته در فرهنگسرای بهاران از جمله برنامه های نمایشگاهی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

همچنین نشست مباحث عرفانی با موضوع کتاب اشارات و تنبیهات ابوعلی سینا، 18 دی در فرهنگسرای ابن سینا، نشست نقد و بررسی کتاب «مرگ با دست های سردش این گربه را ناز کرده است»، 18 دی در خانه فرهنگ گل ها و نشست های ادبی لسان الغیب با موضوع شرح غزلیات حافظ، شاهنامه خوانی و سیمرغ عطار، در تاریخ 15 دی ماه به ترتیب در کتابخانه های دکتر شهیدی، سلام و فرزانگان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند. 
نظر شما