پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
دبير كل ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر از شركت هنرمندان در اين دوره جشنواره قدرداني كرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر، سيد عباس ميرهاشمي با انتشار متني در سايت جشنواره نوشته است: شركت قابل توجه هنرمندان تجسمي از تمام استان هاي كشور در ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر شايسته قدرداني و سپاس و مايه دلگرمي دست اندر كاران جشنواره است. همكاران دبير خانه جشنواره از زمان انتشار فراخوان تاكنون تلاش كردند تا امكان ثبت نام و شركت علاقه مندان در جشنواره تسهيل و تسريع شود و اگر در مواردي هنرمنداني براي ثبت نام و ارسال اثر با دشواري مواجه شدند و يا علي رغم تمايل و اقدام موفق به شركت در جشنواره نشدند پوزش مي خواهيم.

ميرهاشمي در ادامه متن آورده است: تعداد هنرمندان شركت كننده در جشنواره و آثار رسيده به دبيرخانه قابل توجه است و زمينه را براي رقابتي نسبتا فراگير فراهم مي كند و بي شك هيات انتخاب با تاكيد بر كيفيت و ارزش هنري آثار نهايي را براي جشنواره بر مي گزيند.

دبير كل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر نوشته است: جشنواره تجسمي فجر مانند هر رويداد هنري ديگر با حضور هنرمندان اعتبار و قوت مي گيرد. بي شك آثار اين جشنواره تمام ظرفيت و بضاعت هنرهاي تجسمي نيست اما جنبه هايي از قابليت هاي تجسمي را عرضه مي كند و در معرض نقد و نظر كارشناسان قرار مي دهد.

ميرهاشمي در پايان با تاكيد بر ضرورت توجه و حمايت بيشتر از هنرهاي تجسمي آورده است: واقفيم كه جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر از كاستي و ايراد مبرا نيست و دبيرخانه جشنواره مشتاق است ديدگاهها، پيشنهادها و انتقادهاي هنرمندان، منتقدان و كارشناسان را دريافت كند و معتقديم نقد نقش موثري در رشد و توسعه هنرهاي تجسمي دارد.
برچسب ها: جشنواره ، تجسمی ، فجر
نظر شما