سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۳۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
پیروز ارجمند، مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری، از اعضای شورای شعر دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.
به گزارش شهر، پیروزارجمند، 21 دی ماه در اولین دیدار خود به همراه مدیر واحد نظارت و ارزشیابی دفترموسیقی از شورای شعر دفتر موسیقی و بخش‌های مختلف این دفتر دیدار کرد.

در این دیدار مشفق کاشانی، رییس شورای شعر دفتر موسیقی ضمن خیرمقدم به مدیر کل دفتر موسیقی، تاریخچه‌ای از تشکیل شورای شعر و همچنین اهداف این شورا را بیان کرد.

او همچنین توضیح داد: شورای شعر دفتر موسیقی درسال 1360 توسط مرحوم مهرداد اوستا تشکیل شد که از اعضاء آن زمان شورا، می‌توان به علی معلم،حمید سبزواری، مرحوم شاهرخی و مرحوم ابراهیم ستوده اشاره کرد.

این شاعر معاصر در ادامه بیان کرد: بعدها مرحوم منوچهر آتشی،مرحوم قیصر امین‌پور و فاطمه راکعی به عضویت این شورا در آمدند.

بیگی، دبیر شورای شعر هم در این نشست گفت: از نگاه کارشناسی باید در جلسات شورا 50 قطعه شعر بررسی شود اما حجم کنونی بررسی اشعار در هر جلسه شورا بیش از 250 قطعه شعر است .

در ادامه این دیدار مدیر کل دفتر موسیقی اظهار کرد: با توجه به قوانین و مقرارت تآیین شده سعی در رفع مشکلات این شورا خواهد شد و درمسئله بررسی اشعار کیفیت‌گرا جزو اهداف و برنامه‌های اصلی دفتر موسیقی خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظر شما