جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۳۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
هيات انتخاب رشته هاي كاريكاتور و عكاسي ششمين جشنواره بين‌المللي هنرهای تجسمی فجر 134 اثر كاريكاتور و 64 عكس از 61 هنرمند را برای جشنواره انتخاب كردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر،‌ از بين هشت هزار و 894 اثر رسيده به دبيرخانه 64 اثر از سوي هيات انتخاب براي جشنواره پذيرفته شد.

همچنين در بخش كاريكاتور از بين 845 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره، 134 اثر از 11 كاريكاتوريست ايراني و خارجي به جشنواره راه يافت كه 97 اثر در بخش كارتون موضوعي با موضوع «هنر» و 97 اثر كاريكاتور چهره با موضوع «سياستمداران  مطرح جهان» است.

رشته عكاسي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر با موضوع "اميد و شادي هاي زندگي" برگزار مي شود و سيف الله صمديان، محسن راستاني و عباس كوثري آثار را انتخاب كردند. انتخاب آثار رشته كاريكاتور در بخش كارتون موضوعي "هنر" را كامبيز درم بخش، مسعود ضيايي زردخشويي و بزرگمهر حسين پور و در بخش چهره با موضوع "سياستمداران مطرح جهان" را جواد عليزاده، عليرضا پاكدل و نسرين عبدوشيخي بر عهده داشتند.

اسامي هنرمندان راه يافته به ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در بخش بين المللي در رشته هاي تصويرسازي، پوستر،‌عكاسي و كاريكاتور در سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir  اعلام شده است و انتخاب نهايي آثار بخش ملي ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، خوشنويسي، مجسمه سازي، سراميك هنري و نگارگري هفته آينده انجام مي‌شود.

ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در بخش ملي(نقاشي، نگارگري، سراميك هنري، مجسمه سازي و خوشنويسي)، بين الملل(عكاسي، پوستر، كاريكاتور و تصويرسازي، و بخش مكمل (فيلم مستند هنرهاي تجسمي) 14 بهمن تا چهارم اسفندماه سال جاري برگزار مي شود.
برچسب ها: جشنواره ، تجسمی ، فجر
نظر شما