چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۶
کد خبر: ۷۳۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هویت بخشی به نسل نوجوان
دور جدید اردو‌های نیم روزه دانش آموزی زیارت مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) با عنوان «سفر آسمانی» از ابتدای بهمن ماه آغاز می شود .


به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای رضوان دور جدید اردو های نیم روزه دانش آموزی زیارت مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) با عنوان "سفر آسمانی " از ابتدای بهمن ماه آغاز میشود و مدارس دخترانه و پسرانه مقطع راهنمایی شهر تهران میتوانند با مراجعه به سایت فرهنگسرا در این برنامه ثبت نام نمایند .

به گفته محمد سعادت رئیس فرهنگسرا این برنامه با هدف هویت بخشی به نسل نوجوان و آشنایی آنان با سبک زندگی شهدای والامقام اجرا می گرددو با توجه به اثر پذیری بالا و حساسیت این مقطع سنی در شکل گیری شخصیت ایشان به صورت متمرکز برای دانش آموزان مقطع راهنمایی برگزار می شود و دانش آموزان عزیز با شرکت در این برنامه به زیارت مزار مطهر شهدا و استفاده از صحبتهای راوی سیره شهدا نائل میشوند .

رئیس فرهنگسرای رضوان به تغیرات مطلوبی که در اجرای برنامه رخ داده است اشاره کرد و گفت ؛ با توجه به تجربه سالهای گذشته و حضور حدود 10000 دانش آموز در برنامه های قبلی سفر آسمانی ، محصولات فاخر و اثر بخشی تولید شده است و به دانش آموزان شرکت کننده اهدا خواهد شد که از آن جمله میتوان کتاب تعاملی "پیک ایثار " و "قلمدان شهید آوینی " را نام برد همچنین برای استفاده بیشتر از زمان حضور دانش آموزان ،اتوبوسی جهت جابجائی ایشان با ظاهری متفاوت طراحی شده است و برنامه هائی برای مسیر رفت و برگشت در داخل اتوبوس اجرا می شود .

سعادت در ادامه افزود ؛اضافه شدن نمایش تئاتر و برنامه های سالن آمفی تئاتر وشرکت در برنامه سایت تیر اندازی از جمله فعالیت های است که برای افزایش جذابیت بیشتر برنامه سفرآسمانی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است مدارس علاقه مند به شرکت در این برنامه میتوانند با مراجه به بخش" سفر آسمانی "در سایت فرهنگسرا به آدرس rezvan.farhangsara.irو یا از طریق تماس تلفنی با شماره های 55201531 و 55202218 ثبت نام کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
معین رحمانی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
0
خیلی عالی بود
نظر شما