شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۱
کد خبر: ۷۳۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
اکران و نقد «اکباتان» در فرهنگسرای فردوس
فیلم سینمایی «اکباتان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد کارخانی در پنجاه و سومین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، خانه فیلم این مرکز دوشنبه 7 بهمن ماه در پنجاه و سومین نشست سکانس خود با حضور عوامل فیلم سینمایی «اکباتان» و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می دهد.

این فیلم ملودرامی اجتماعی است که بخش اعظم آن در خیابان‌ها و لوکیشن‌های خارجی می‌گذرد. «اکباتان» داستان مردی است که از زندان می‌آید و در جستجوی آرامش در شهر می‌گردد، دیوارهای بلند اکباتان برای او فاصله‌ای بین مرگ و زندگی است.

شاهد احمدلو، مزدک میرعابدینی، سحر قریشی، سروش صحت، مانی حیدری، پوراندخت مهیمن، علی‌اصغر طبسی و با حضور افتخاری داود رشیدی از بازیگران «اکباتان» هستند.

بنا بر این گزارش، کارخانی تاکنون ساخت فیلم‌های سینمایی «گناه من»، «ریسمان باز» و «کوچه ملی» را بر عهده داشته است.

مهرشاد کارخانی(نویسنده، کارگردان و طراح صحنه و لباس)، رویا شریف‌ و محسن جاهد (تهیه‌کنندگان)، محسن جاهد (مدیرفیلمبرداری)، علیرضا غفارنژاد (صدابردار)،مهین نویدی (طراح گریم)، ایما استمراری (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، مهدی کیهانی(مدیرتولید)، محمدسلمانی(مدیرتدارکات)، و علی حمید‌نژاد (عکس) از جمله عوامل فیلم اکباتان هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه 7 بهمن ماه ساعت 18 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما