شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۰
کد خبر: ۷۳۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
مدیران و مسئولان شهرداری و سازمان آتش نشانی تهران با حضور در منزل متوفیان حادثه دلخراش آتش سوزی کارگاه تولیدی خیابان جمهوری، با خانواده های این عزیزان دیدار و از آنان دلجویی کردند.
به گزارش شهر، در این دیدار، تنی چند از مدیران شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری و فوت خانم ها "شیرین فروتنی" و "آذر حق نظری" این حادثه دردناک را به خانواده آنان تسلیت گفته و برای این عزیزان از دست رفته طلب مغفرت و علو درجات را از پیشگاه خداوند خواستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهرداران مناطق 10 و 15 با حضور سرزده در منزل خانواده های جان باختگان حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری، ضمن ابلاغ پیام تسلیت شهردار تهران به این خانواده داغدار، از خانواده آنان دلجویی کردند.

به گزارش شهرنوشت، عبداللهی در این دیدار پس از ابلاغ سلام گرم و تسلیت دکتر قالیباف، به سوالات و شایعاتی که توسط برخی از افراد مطرح شده بود، پاسخ داد.

در این دیدار که چندمین دیدار مدیران شهری با این خانواده داغدیده ساکن در محله کیانشهر بود، پدر، برادران و خواهران مرحومه فروتن به گرمی از مسئولان شهرداری استقبال کردند و به رسم ادب و احترام با صمیمیت به گفت و گو پرداختند.


خانواده فروتن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار منطقه15 و همکارانشان، مطالبی را در خصوص برخی اظهارنظرها که در مطبوعات و رسانه ها مطرح شده بود، عنوان کردند و شهردار منطقه ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی عمیق دکتر قالیباف و مجموعه شهرداری تهران با این عزیزان داغدیده گفت: با شناختی که همه ما از دکتر قالیباف داریم ایشان با تشکیل کار گروه ویژه ای برای پیگیری این مهم، در صدد هستند تا انشاء ا... با دقت، سرعت، صحت و عدالت کامل موضوع را دنبال نمایند تا مرحمی بر دل همه عزیزان داغدیده و دلگرمی برای همکاران در سازمان آتش نشانی باشد.

در ادامه دیدار پدر مرحومه که از بازنشستگان نیروی انتظامی است، ضمن ابراز محبت و علاقه به دکتر قالیباف افزود: مراتب تشکر از شهردار منطقه، ناحیه و شورایاری که طی چند روز گذشته خود را از ما جدا ندانستند و با ما همدردی کردند، دارم و سلام گرم بنده را به شهردار محترم تهران برسانید و با شناختی که از دکتر قالیباف دارم، به طور قطع می دانم که ایشان نمی گذارند خونی به ناحق پایمال شود.
نظر شما