شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۳۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کتابخانه شیخ فضل الله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور در برنامه عصرانه با طعم کتاب میزبان «الهام ستوده»، نویسنده رمان های پرمخاطب برای گپ و گفتی خودمانی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، مدیر کتابخانه شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: با توجه به این که دین، فرهنگ و تاریخ ما انس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد؛ بنابراین برگزاری برنامه هایی در این راستا همواره در دستور کار است.

«فرشته حبیبیان»، فرهنگ را محوری‌ترین برگ هویتی یک ملت معرفی کرد و افزود: یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان است.

وی درباره برنامه عصرانه با طعم کتاب گفت: در این برنامه اعضای کتابخانه شیخ فضل الله نوری با الهام ستوده نویسنده رمان هایی همچون «پوران دخت»،«سایه خاکستری او» و «قفسی برای تنهایی» دیدار و گفت و گو می کنند.

مدیر کتابخانه شیخ فضل الله نوری خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری این برنامه می توان به مانوس كردن خوانندگان با نويسندگان رمان های پرمخاطب، ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی نویسندگان و همچنین ایجاد فضایی فرهنگی برای مردم به ویژه جوانان اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند سه شنبه 8 بهمن ماه ساعت 16 به کتابخانه شیخ فضل الله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستار، جنب شهر کتاب نور مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44066751 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.

نظر شما