جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۷۳۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
دبیر ستاد بحران منطقه 19 از تجهیز کامل بوستان افرا در بزرگراه خلیج فارس به منظور خدمات رسانی بهتر در مواقع بحرانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محمدباقر علیزاده بوستان افرا را از بوستانهاي  بزرگ شهر تهران در خصوص اسكان اضطراري دانست و گفت: این بوستان مجهز به كليه امكانات خاص از جمله سكوهاي اسكان اضطراري ثابت و سيار، سرويسهاي بهداشتي(حمام-توالت) ثابت و سيار و آب آشاميدني است. 
علاوه بر این ستاد بحران اين منطقه به منظور پيش بيني تامين مواد غذايي مورد نياز شهروندان تفاهم نامه هاي بسيار گسترده اي با توليد كنندگان و توزيع كنندگان مواد غذايي انجام داده است.
علیزاده با اشاره به تأکید شهردار منطقه در خصوص ساخت و راه اندازي پروژه هاي مربوط به ستاد مديريت بحران، خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن آمادگی کامل مديران خانه هاي دوام گروه هاي داوطلب واكنش اضطراري محله(دوام) وكانونهاي شهروند مسئول، تعامل نزديك  و تنگاتنگی با تمامي ادارات و نهادها و سازمانهاي خدمات رسان  از جمله راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ دارد تا در صورت وقوع زلزله و ساير حوادث غير مترقبه در ورودي اتوبان ساماندهي مناسب، شريان اصلي و حياتي خليج فارس بصورت كامل در اختيار نيروهاي امدادي و خدمات رسان قرار گيرد.


 

نظر شما